סברינה יונסקו, השחקנית הכי מדוברת בארה"ב, סיפקה הלילה (בין רביעי לחמישי) קבלות ראשונות ב-WNBA. אחרי בכורה פושרת, הבחירה מספר 1 בדראפט רשמה ערב ענק של 33 נקודות (6 מ-10 לשלוש, 11 מ-20 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מה שלא עזר לניו יורק ליברטי שרשמה הפסד שני בבועה בפלורידה - 93:80 לדאלאס ווינגס.
יונסקו, שרשומה על שיא כל הזמנים במכללות עם 26 משחקי טריפל-דאבל בעונה, לא הייתה רחוקה הלילה מאחד כזה וזכתה למחמאות מלא מעט אנשים, כולל סטף קרי, הכוכב של גולדן סטייט ומי שלא הצליח לצרף אותה לאנדר ארמור, חברת ההלבשה אותה הוא מפרסם. הציוץ שלו מחמיא לה כמובן שהפך לוויראלי.
2 צפייה בגלריה
סברינה יונסקו
סברינה יונסקו
הצגה. סברינה יונסקו
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
סברינה יונסקו
סברינה יונסקו
יונסקו עם עוד צליפה
(צילום: AFP)
"היה לה חתיכת משחק", הודה מאמנה של יונסקו, וולט הופקינס. "היא עשתה הכל כדי שההתקפה שלנו תעבוד". גם יונסקו סיפרה כי שמה מאחור את הבכורה שלה בשבת, אז איכזבה עם 12 נקודות, כולל 0 מ-8 מחוץ לקשת: "היום הרגשתי יותר בנוח עם עצמי, יותר בטוחה בעצמי".
יונסקו, צריך לזכור, משחקת בקבוצה עם עוד שש שחקניות רוקי, שאף אחת מהן עד השבוע לא שיחקה כלל עם בוגרות. "אני מרוצה מהן", סיכם הופקינס". הליברטי (שעברו בקיץ לברוקלין), בדומה לניו יורק ניקס, הם קבוצה כושלת בשנים האחרונות. בעבר הגיעו שלוש פעמים לגמר ה-WNBA, אבל זה קרה אי שם ב-1999, 2000 ו-2002. בשנתיים האחרונות הם אפילו לא הצליחו להיכנס לפלייאוף.
המחמאה מסטף קרי