לברון ג'יימס התפנה הבוקר (שלישי) מחגיגות האליפות של הלייקרס ופרסם פוסט חריף במיוחד באינסטגרם בו הוא נכנס חזיתית בכל מבקריו.
לוס אנג'לס לייקרס אלופת ה-NBA
"מה הם הולכים להגיד עכשיו?!", כתב ג'יימס. "אני יודע שהם הולכים להמציא איזה קריטריון שאף אחד אחר לא נמדד על פיו בהיסטוריה של המשחק. אבל נחשו מה? אתם מוזמנים להביא דבר כזה! כבד הוא הראש שנושא את הכתר אומרים". לברון גם לא שכח להוסיף האשטג של "הילד מאקרון" (עיר הולדתו באוהיו) ו"עונת הנקמה הושלמה". בטוויטר אגב, ג'יימס הלך על משפט אחר וכתב: "אנחנו אלופים! רק עכשיו זה הכה בי!"
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
(צילום:getty images)
כוכב הלייקרס, שהשלים זכייה באליפות רביעית בקריירה, עם שלוש קבוצות שונות והפך לשחקן המוביל והמשפיע ביותר ב-NBA בעשורים האחרונים, לקח כמטרה להחזיר את הקבוצה מאל. איי לגדולתה, והיה הגורם המשמעותי בזכייה באליפות ה-17 בתולדות המועדון. למרות זאת, ישנם לא מעט קולות בעיקר ברשתות החברתיות, של כאלו המטילים ספק במעמדו של ג'יימס, כאחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים.
"עשיתי את מה שהבטחתי שאני אעשה, החזרתי את המועדון הזה לאיפה שהוא צריך להיות", אמר הפורוורד. "זה משמעותי עבורי לייצג את המועדון הזה, עבורי להיות חלק ממועדון היסטורי כזה אומר הרבה. לכולם מגיע כאן כבוד, לכל אחד מהשחקנים, למאמן, לג'נרל מנג'ר, וגם לי".
אחד שמכיר מקרוב את התחושה של זכייה באליפות הוא טום בריידי שפרגן גם הוא לכוכב של הלייקרס: "ברכות לאחי לברון ג'יימס על הזכייה הרביעית באליפות. לא רע עבור בחור זקן כמוך". כוכב הפוטבול שעדיין משחק בגיל 43 צחק כמובן עם חברו בן ה-35. בריידי אגב מוביל במאבק הפנימי, עם שש טבעות סופרבול.
בין התומכים היה גם נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, שכתב בטוויטר: "גאה בחברי לברון ג'יימס שזכה באליפות רביעית בקריירה, בתואר ה-MVP של הגמר בפעם הרביעית ועל כך שהוא לא רק עומד בציפיות כבר 17 עונות, אלא מתעלה על עצמו כמנהיג על המגרש ובזירה הציבורית, שם הוא נאבק לטובת חינוך, צדק חברתי והדמוקרטיה שלנו".
גם מג'יק ג'ונסון דיבר על מקומו של לברון בהיסטוריה ובשלב זה לא כלל אותו ברשימה אחת עם מייקל ג'ורדן כגדול בכל הזמנים: "אני חושב שהוא נמצא בכיוון הנכון. אם הוא יזכה באליפות אחת נוספת, מייקל והוא יהיו ביחד. הבחור הצעיר הזה חשוב מאוד ללייקרס, שהיה מועדון במצוקה וחזר לעניינים בזכות לברון ג'יימס".