עוד נקודת אור בסיפור הסיוע של מארק קיובן לשחקן ה-NBA לשעבר, דלונטה ווסט. לפי כתב ESPN שאמס צ'ארנייה, ווסט התייצב היום (שלישי) במכון גמילה בפלורידה.
סיפור הנפילה של ווסט הוא ללא ספק אחד הטרגיים בעולם הספורט. קיובן, הבעלים של דאלאס, נסע לתחנת דלק בעיר על מנת לאסוף משם את שחקן העבר, שהתמכר לסמים והפך להומלס. קיובן נמצא בקשר עם משפחתו של ווסט, שיכן אותו במלון וגם הציע לשלם על הליך הגמילה שלו.
3 צפייה בגלריה
דלונטה ווסט
דלונטה ווסט
התמכר לסמים והפך להומלס. דלונטה ווסט
(מתוך: האינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
דלונטה ווסט
דלונטה ווסט
דלונטה ווסט בימיו כשחקן דאלאס
(מתוך: AP)
בהמשך התברר כי אתמול הוא איחד בין ווסט לבין אמו, והיום השחקן התייצב במכון גמילה. זאת אינה הפעם הראשונה שבעלי המאבריקס לוקח חלק פעיל בניסיון לסייע לווסט, אשר סובל גם מהפרעה דו-קוטבית. ההחלטה של קיובן לחפש את ווסט הגיעה לאחר שבשבוע שעבר צולם ווסט פעם נוספת כאשר הוא מקבץ נדבות ברחוב ונראה במצב קשה.
ווסט בן ה-37 רשם שמונה עונות בליגה הטובה בעולם, רובן נחלקו בין בוסטון לקליבלנד. ב-432 משחקים עומדים ממוצעיו על 9.7 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים. דאלאס הייתה קבוצת ה-NBA האחרונה שנתנה לו צ'אנס, אבל הוא עזב ב-2012, אחרי שלא הסתדר עם הצוות המקצועי. קבוצתו האחרונה בה שיחק כדורסל מקצועני הייתה טקסס לג'נדס מליגת הפיתוח ב-2015.
3 צפייה בגלריה
מנסה לעזור. מארק קיובן
מנסה לעזור. מארק קיובן
מנסה לעזור. מארק קיובן
(צילום: AP)
במהלך הקריירה עלה לכותרות בשל שני סיפורים ביזארים. הראשון, המעצר המפורסם שלו אי שם בספטמבר 2009, אז נתפס על האופנוע שלו עם שני אקדחים, רובה-ציד, סכין ותחמושת חיה. השני, שמועה בנוגע ליחסים אינטימיים עם גלוריה אימו של לברון ג'יימס, ששיחק לצידו בקאבס.
פורסם לראשונה: 08:01, 29.09.20