אחרי ארבעה מפגשים רצופים בגמר ה-NBA, מ-2015 עד 2018, הלילה (5:00, בין רביעי לחמישי) נקבל בפליי-אין דו-קרב נוסף בין לברון ג'יימס לסטף קרי - המנצח יעלה עם קבוצתו לפלייאוף מהמקום השביעי במערב וישחק מול פיניקס, והמפסיד יירד לקרב על הכרטיס האחרון. המדורגות 9 ו-10, ממפיס וסן אנטוניו, ייפגשו לפני כן (2:30).
כוכב גולדן סטייט, שנתן עונת שיא וסיים כמלך הסלים של הליגה עם 32.0 נקודות בממוצע, התייחס ליריב המוכר: "תמיד נהניתי לשחק מול לברון במעמדים האלה לאורך השנים, אלה המשחקים שבאמת משנים, זה מביא אותך לרמה אחרת של ריגוש. הפעם זה יהיה תרחיש שונה, אבל זה בהחלט פרק נוסף".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס, סטף קרי
לברון ג'יימס, סטף קרי
לברון ג'יימס, סטף קרי
(צילום: AP)
הסופרסטאר של לוס אנג'לס לייקרס גם החמיא ליריבו וטען לאחרונה שפרס ה-MVP מגיע לקרי, שצלף בין היתר 96 שלשות בחודש אפריל - שיא ליגה. "מבין כולם, לסטף הייתה לדעתי את העונה הטובה ביותר. אני לא רואה שום אופציה אחרת, אם אתם חושבים על MVP. אף אחד לא ספר אותו לפני תחילת העונה. הוא הוכיח עד כמה הוא גדול", אמר ג'יימס שנאבק העונה בפציעות ושיחק 45 משחקים בלבד, בהם רשם 25 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים.
שתי הקבוצות סיימו טוב את העונה, כאשר הווריורס ניצחו בששת המשחקים האחרונים והאלופה בחמשת האחרונים. אגב, קרי דווקא לא אוהב לשחק מול הלייקרס העונה ובשלושה משחקים נגדם רשם בממוצע 23 נקודות בלבד. בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אל.איי הביסה את גולדן סטייט בהפרש ממוצע של 28.5 נקודות.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי מול לברון ג'יימס ומארק גאסול
סטף קרי מול לברון ג'יימס ומארק גאסול
מי יעצור את סטף? לברון וגאסול מול כוכב הווריורס
(צילום: AP)
האם זה סימן לבאות? לא אם אתם שואלים את אנתוני דייויס. "סטף הוא ראש הנחש", אמר פורוורד הלייקרס לקראת המפגש. "הוא השאיר את הקבוצה שלו בחיים לאורך כל העונה, אבל עכשיו אנחנו חייבים לעצור אותו. זה יהיה מאמץ קבוצתי. נהיה חייבים לשים אליו לב בכל רגע נתון".
הגארד דניס שרודר צפוי להיות אחד מאלה שינסו לעצור את קרי: "הוא הקלע הטוב ביותר בכל הזמנים, אין לו זריקה רעה - אפילו לא מהחצי. בסופו של דבר צריך פשוט להקשות עליו ככל האפשר ולנסות להגביל אותו בזמן הזריקות שלו".
3 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס שואג
אנתוני דייויס שואג
הרבה תלוי גם בו. אנתוני דייויס שואג
(צילום: רויטרס)