עונה שנייה ברציפות: לוס אנג'לס קליפרס הדיחה הלילה (בין ראשון לשני) את דאלאס במשחק השביעי והמכריע בסיבוב הראשון בפלייאוף המערב אחרי 111:126 בסטייפלס סנטר. זה היה ניצחון ביתי ראשון בסדרה לאחת משתי הקבוצות אחרי שישה ניצחונות חוץ. הקליפרס יתמודדו בחצי הגמר האיזורי מול יוטה כבר ביום רביעי בלילה (5:00).
קוואי לנארד לקח אישית את המשחק הזה והיה נגיעה מטריפל דאבל עם 28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, פול ג'ורג' סייע לו עם 22 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. הספסל של המנצחת היה האקס פקטור בהתמודדות. שחקנים כמו טרנס מאן (13 נקודות) ולוק קנארד (11), שקיבל הלילה 15 דקות אחרי שבכל ששת המשחקים הקודמים בסדרה שותף ל-4 דקות, עשו את ההבדל. הספסל המקומי סיים עם 27 נקודות לעומת 6 בלבד של המאבס.
5 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
לנארד. ענק
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
רג'י ג'קסון
רג'י ג'קסון
ג'קסון חוגג
(צילום: AP)
לוקה דונצ'יץ' יכול להיות מאוכזב מאוד. הסופרסטאר הסלובני נתן את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה עם 46 נקודות, 14 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אבל קבוצתו שוב הפסידה סדרת פלייאוף. למעשה, מאז הזכייה של דאלאס באליפות לפני עשור היא מעולם לא ניצחה סדרת פלייאוף. דוריאן פיני סמית' ניסה לסייע לסלובני עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.
דאלאס קלעה רק 10 שלשות במשחק, 5 מהן היו של דונצ'יץ'. הקליפרס, שהובילו את הליגה באחוזים מחוץ לקשת בעונה הסדירה, אבל בששת המשחקים נגד המאבס בסדרה התקשו מאוד, חזרו לעצמם עם לא פחות מ-20 קליעות מדויקות לשלוש, 7 מהן היו של מרקוס מוריס.
5 צפייה בגלריה
קוואי לנארד, לוקה דונצ'יץ'
קוואי לנארד, לוקה דונצ'יץ'
לנארד מנחם את דונצ'יץ'
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
ריק קרלייל
ריק קרלייל
קרלייל עצבני
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
מארק קיובן
מארק קיובן
קיובן לא מאמין
(צילום: AP)
האורחת ירדה להפסקה בפיגור של שמונה נקודות, אבל פתחה בטירוף את הרבע השלישי עם ריצת 6:19 כדי להוביל 76:81. דונצ'יץ' תרם באותה ריצה רק 2 נקודות, כאשר פיני סמית' וטים הארדוויי ג'וניור היו המוציאים לפועל העיקריים. הקליפרס לא התרגשו ועם בליץ משוגע של 4:24 הפכו ל-85:100 בכניסה לרבע הרביעי.
המאבס עוד הצליחו לצמק לשבע הפרש אחרי השלשה החמישית של דונצ'יץ' כשנותרו פחות משלוש דקות לשחק, אך שתי קליעות מדויקות רצופות של רג'י ג'קסון ומוריס הקפיצו את הפער ל-107:120 וסגרו סיפור.