מתי נזכה לראות שוב את דני אבדיה משחק? שאלה טובה. הבוקר (חמישי) הודיעה הנהלת ה-NBA על כך שהמפגש של וושינגטון מול מילווקי, שהיה מתוכנן להיערך בשישי (2:00) נדחה מכיוון שהוויזארדס לא יכולים להעמיד סגל עם שמונה שחקנים בעקבות נגיף הקורונה. זה המשחק השישי ברציפות של הפורוורד הישראלי וקבוצתו שנדחה.
עוד לפני ההתמודדות, וושינגטון הודיעה שאבדיה, כמו גם חמישה שחקנים נוספים בסגל, לא יכולים לשחק לאור פרוטוקול הקורונה של הליגה. האם זה אומר שהישראלי נדבק בנגיף? לא ברור והקבוצה גם לא מתכוונת ככל הנראה להוסיף מידע נוסף על כך.
1 צפייה בגלריה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
אבדיה. מתי הוא יחזור למגרש?
(צילום: EPA)
בנוסף לאבדיה, גם רוי האצ'ימורה, דאוויס ברטאנס, טרוי בראון ג'וניור, איש סמית' ומוריץ וואגנר, הוצאו מהסגל בעקבות אותו פרוטוקול.
"לא הצלחנו להתאמן בזמן האחרון", אמר כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל. "השחקנים לא בכושר, זה כמו לחזור מפציעה. בכנות, אני חושב שאנחנו נלחמים בליגה". ביל הוסיף שיחד עם ראסל ווסטברוק הם מתכננים לדבר עם מישל רוברטס מארגון השחקנים על מנת לבדוק מה ניתן לעשות בנושא.
"יש לנו כבר שחקנים פצועים, ועכשיו גם כמות גדולה, יותר מ-50 אחוז מהסגל שלנו, נדבקו בקורונה. נשמע מה יש לליגה להגיד ונחליט מה לעשות", סיכם ביל.