אם לשפוט על פי המשחק הערב (שישי) בין ברצלונה וצסק"א מוסקבה, הקרב על פסגת הטבלה ביורוליג רחוק מלהיסגר. בארסה סיפקה משחק מצוין וניצחה 75:88 את צסק"א בחוץ.
היא עשתה את זה ללא ניקולה מירוטיץ', שרק לאחרונה שב לאימונים לאחר היעדרות של שבועיים בשל סיבות אישיות. מי שלקח אחריות הוא קורי היגינס, שסיים עם 25 נקודות ו-6 ריבאונדים ונעזר ב-19 נקודות של אלכס אברינס.
3 צפייה בגלריה
ברצלונה אנאדולו
ברצלונה אנאדולו
משחק ענק שלו. היגינס
(צילום: EPA)

ניק קלאתס עשה את העבודה שלו כרגיל וסיפק 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל זה ממש לא הלך קל כפי שהתוצאה מראה – המחצית הראשונה הייתה שייכת לצסק"א, ששלטה בקצב ועלתה ליתרון שהגיע בשיאו ל-12 נקודות. ריצת 0:10 לקראת סיום המחצית הראשונה בישרה על השינוי.
המארחת גם איבדה את מייק ג'יימס (18 נקודות) למספר דקות לאחר שנפגע ברגלו, וגם כשחזר לא ממש היה בשיאו. דארון הילארד רשם ערב מזעזע של 5 מ-21 מהשדה, ולמעשה כל צסק"א לא מצאה את הטבעת, בעיקר מחוץ לקשת (4 מ-21, 19 אחוז).
3 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
חוץ ממנו אף שחקן לא פגע. ג'יימס
(צילום: EPA)
זניט ממשיכה להיות אחת ההפתעות הנעימות העונה ונמצאת חזק בצמרת. הפעם היא ניצחה את ז'לגיריס קובנה 65:77. ארתורס גודאייטיס (8 ריבאונדים) ומתיוש פונטיקה קלעו 15 נקודות כל אחת עבור המנצחת.
ריאל מדריד ניצחה את באיירן מינכן בגרמניה 76:81 אחרי משחק צמוד במיוחד שהסתיים רק לאחר הארכה. הבלאנקוס הוליכו לאורך כל הדרך, אך באיירן נשארה במרחק נגיעה כל הזמן ודקה לסיום הזמן החוקי אפילו הצליחה להוביל 70:72.
גבריאל דק שלח את הקבוצות להארכה עם נקודות 23 שניות לבאזר. שם המארחת לא הצליחה לקלוע כמעט ארבע דקות וחצי, וראתה את ריאל סוגרת סיפור.
וולטר טבארס סיפק משחק מפלצתי של 26 נקודות ו-9 ריבאונדים. ניקולס לפרוביטולה קלע נקודות בהארכה (8 במשחק כולו) וגם הוסיף 7 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
טבארס מעל בנדר
טבארס מעל בנדר
בלתי ניתן לעצירה מתחת לסל. טבארס
(צילום: EPA)
וילרבאן גברה 63:69 על אולימפיאקוס בפיראוס אחרי שהצליחה לעצור את היוונים על תשע נקודות בלבד ברבע השלישי. גרשון יאבוסלה הצטיין עם 19 נקודות. במשחק נוסף, ולנסיה הביסה 71:91 את הכוכב האדום בלגרד.
פורסם לראשונה: 21:18, 15.01.21