וושינגטון מתחילה סוף סוף להראות כדורסל טוב ואיכותי אחרי פתיחת עונה נוראית. לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) ניצחו הוויזארדס את דנבר החזקה - 128:130. סקוט ברוקס ושחקניו נמצאים ברצף של שלושה ניצחונות, הכי ארוך שלהם מאז 2018.
כוכב המשחק, המפתיע יש לומר, היה דאוויס ברטאנס. הפורוורד הלטבי, שחתם בקיץ על חוזה של 80 מיליון דולר לחמש עונות, לא נכנס טוב לעונה, אבל הפעם היה במיטבו.
2 צפייה בגלריה
בראטנס זורק
בראטנס זורק
תצוגה אדירה. ברטאנס
(צילום: AP)
ברטאנס רשם שיאי קריירה עם 35 נקודות ו-9 שלשות מ-11 ניסיונות, והוא בכלל התחיל את המפגש על הספסל. "כשהוא במשחק כמו היום, צריכים פשוט להמשיך ולמסור לו. הוא בכל מקרה יזרוק, גם אם הוא יחטיא 50 זריקות רצופות או יקלע 50 ברצף", החמיא לו כוכב וושינגטון, בראדלי ביל, שסיים עם 25 נקודות.
"החברים לקבוצה מצאו אותי כמה פעמים חופשי לשלוש, וכשהזריקות האלה נכנסו המשכתי לקלוע. כשזה קרה, להגנת היריבה לא היה סיכוי. הם גם לא שמרו עליי צמוד, אז יכולתי לקלוע בקלות יותר", אמר ברטאנס. על פתיחת העונה הרעה שלו, אמר הלטבי: "החודשיים הראשונים היו מתסכלים מאוד. לא יכולתי לישון בלילות. זריקות שהייתי קולע בעבר לא נכנסו, והפסדנו משחקים צמודים. האשמתי את עצמי במצב".
התפזרות הזריקות של ברטאנס הלילה
בוושינגטון החמיאו מאוד לרובין לופס, שעלה מהספסל ותרם 9 נקודות לצד 4 ריבאונדים. הנקודות והיכולת של לופס ברגעי ההכרעה תרמו לניצחון של קבוצתו, ובדקות בהן היה על המגרש הוויזארדס היו בפלוס 11 במדד הפלוס-מינוס.
"אני פשוט אוהב את הצורה שבה הוא משחק. יש לו גם אישיות נהדרת, הוא פייבוריט אצלי. כל השחקנים אוהבים אותו, וגם הצוות המקצועי. העלייה שלו מהספסל הצילה לנו את המשחק", אמר עליו ברוקס. בהמשך המאמן גם צחק על חוסר האתלטיות של הסנטר: "הוא יכול לקפוץ בשיא עד לגובה ספר הטלפונים של דרום דקוטה". לופס זרם עם הבדיחה על חשבונו, והוסיף: "כנראה שאני יכול לקפוץ עד לגובה ספר הטלפונים של ויומינג" (המדינה עם מספר התושבים הקטן ביותר בארה"ב).
2 צפייה בגלריה
לופס משתטח על הכדור
לופס משתטח על הכדור
לופס משתטח על הכדור
(צילום: AP)
מבחינת דני אבדיה זה היה עוד משחק מתסכל מבחינה התקפית. הרוקי הישראלי, שקיבל 21 דקות הפעם, זרק לסל שלוש פעמים בלבד, דייק בזריקה אחת מחוץ לקשת וסיים עם 3 נקודות. הוא כן עזר, כרגיל, במלאכת הריבאונדים עם 7 כדורים חוזרים שקטף. סימן מעודד מבחינתו הוא מדד הפלוס-מינוס. בדקות בהן שיחק, וושינגטון הייתה בפלוס 16, הכי גבוה בשתי הקבוצות.