"אני מאוד מתרגש. כל מי שמכיר אותי יודע איך אני מרגיש לבוא לכאן". כך אמר היום (חמישי) עודד קטש בעת שהוצג באופן רשמי כמאמנה החדש של פנאתנייקוס.
קטש, שעזב את הפועל ירושלים לטובת המשרה הנחשקת בקבוצה היוונית, אליה הגיע יחד עם עוזרו ליאור ליובין, הוסיף: "יוון היא הבית השני שלי ואני מגיע לכאן 2, 3 ולפעמים ארבע פעמים בשנה. זה כבוד גדול בשבילי לאמן במועדון הזה".
צפו בעודד קטש מדבר
(צילום: פנאתינייקוס)
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש באימון הבכורה
(צילום: V. Stolis)
כזכור, קטש שיחק שנתיים בפנאתנייקוס. העונה הראשונה שלו (1999/2000) הייתה נפלאה והוא זכה עם הקבוצה ביורוליג אחרי שקלע 17 נקודות במשחק הגמר מול מכבי תל אביב. עונה לאחר מכן הוא נפצע בצורה קשה ולא חזר יותר למגרשים.
על כך אמר המאמן הישראלי: "סיימתי למעשה את הקריירה שלי בפנאתינייקוס, כי כששיחקתי בה נפצעתי ולא יכולתי להמשיך לשחק. אני לא מרגיש שאני בא עכשיו לעשות כמאמן את מה שלא עשיתי כשחקן, אבל למרות זאת זו סגירת מעגל. זה מרגש לבוא למועדון בו יש לי חברים במדינה שאני באמת אוהב. בסופו של דבר אנחנו מתעסקים בכדורסל ורוצים להשיג תוצאות טובות. החיים של מאמן כדורסל תמיד קשים ותמיד יש לו הרבה עבודה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"מרגש לבוא למועדון בו יש לי חברים". עודד קטש
(צילום: V. Stolis)
על המטרות אמר קטש: "נרצה להשתפר כל הזמן וזה לא יהיה מקצועי מצידי להגיד עכשיו מה אני צריך לעשות. קודם אני זקוק לזמן כדי להכיר טוב יותר את הקבוצה. יש לנו לוח זמנים ואנחנו לא בתחילת עונה בה אנחנו יכולים להתחיל בתהליך. ייקח לי זמן להעביר את הפילוסופיה שלי לשחקנים. אם נראה בעוד חודש שצריך לבצע שינויים נעשה את זה".