וושינגטון מעלה הילוך באימונים. כבר בשבוע הבא, בלילה שבין ראשון לשני (1:00), היא תפגוש את ברוקלין הנוצצת של קיירי ארווינג וקווין דוראנט למשחק הכנה ראשון לקראת פתיחת העונה (הוויזארדס יפתחו מול פילדלפיה ב-23 בדצמבר).
הערב (חמישי) דף הטוויטר של וושינגטון פירסם קטע וידאו קצר בו כוכב הקבוצה בראדלי ביל מחלק עצות לדני אבדיה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה ובראדלי ביל
דני אבדיה ובראדלי ביל
דני אבדיה ובראדלי ביל
(צילום מסך מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון)
"אני נזרקתי ללהבות בדיוק כמוך", אמר ביל לישראלי, ואבדיה שאל: "איך אתה הרגשת אחרי האימון הראשון, שהיית טוב? לא טוב?"
"אתה תמיד תרגיש שלא היית מספיק טוב כי יש לך ציפיות גבוהות מעצמך, וצריכות להיות לך כאלו", השיב לו ביל. "מה שאני אומר זה פשוט לקבל באהבה כל דבר שמגיע השנה. יהיו לך ימים טובים, ימים נוראיים וימים ככה-ככה. תעריך את כולם כי אתה זקוק לזה".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה באימון
(צילום: האתר הרשמי של וושינגטון)
אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט וחלק מהדיווחים טוענים שהוא עשוי להשתלב בחמישייה של הוויזארדס, שכוללת לצד ביל את ראסל ווסטברוק, שהגיע בטרייד מיוסטון, כשגם רוי האצ'ימורה ותומאס בראיינט אמורה לפתוח אצל סקוט ברוקס.

226 מיליון דולר לחמש שנים: חוזה מקסימום לפול ג'ורג'

פול ג'ורג' חתם על הארכת חוזה מקסימום בקליפרס בסך 226 מיליון דולר לחמש שנים. ג'ורג' בן ה-30 מחזיק באופציית שחקן בעונה האחרונה בחוזה (2024/25).
הפורוורד חתם באל-איי בקיץ שעבר וחבר לקוואי לנארד שהגיע מטורונטו כדי להרכיב קבוצה שתזכה באליפות היסטורית עבור הקליפרס. בפועל השחקנים של דוק ריברס נחנקו בחצי גמר המערב מול דנבר, איבדו יתרון 3:1 והודחו.
3 צפייה בגלריה
ג'ורג' חוגג
ג'ורג' חוגג
226 מיליון סיבות לחגוג. פול ג'ורג'
(צילום: רויטרס)
עכשיו, עם טיירון לו על הקווים, במועדון מקווים לשבור סוף סוף את תקרת הזכוכית ולהעפיל לפחות לגמר המערב. בעונה שעברה ג'ורג' שיחק 61 משחקים בסך הכל (כולל פלייאוף) ורשם 21.5 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים, והרשים עם האחוז הטוב בקריירה מחוץ לקשת – 41.2 אחוז.