ליגת ה-WNBA אמורה לפתוח את העונה בסוף החודש (עוד אין תאריך רשמי), אבל מיום ליום עוד ועוד שחקניות מחליטות לוותר על התענוג. הלילה (בין שבת לראשון) הודיעה גם אחת הכוכבות הגדולות של הליגה, ליז קמבייג', כי היא פוסחת על העונה, שהייתה אמורה להיפתח במאי אבל כמובן נדחתה בשל מגפת הקורונה.
"ליז מוכשרת מאוד ותחסר לנו על הפרקט ובחדר ההלבשה", נמסר בהודעה הרשמית של לאס וגאס אייסס, קבוצתה של קמבייג' ומי שהייתה עד להחלטה הלילה של הסנטרית האוסטרלית אחת המועמדות הראשיות לזכייה בתואר.
1 צפייה בגלריה
ליז קמבייג'
ליז קמבייג'
ליז קמבייג'. מוותרת על העונה
(צילום: AP)
הסוכנת של קמבייג', אליסון גלר, הסבירה כי השחקנית חוששת לבריאותה ולכן לא תגיע ל'בועה' בפלורידה, שם אמורה העונה להיפתח, ככל הנראה ב-22 ביולי. כבר לפני ארבעה חודשים סיפרה הסנטרית כי "היה לי קורונה עוד לפני שידעו בעולם מה זה". לטענת קמבייג', היא נדבקה בווירוס כששיחקה בסין בדצמבר 2019. "אני מספרת את זה כתזכורת מדוע אנחנו צריכים לנקוט בהתרחקות חברתית ולהתייחס לניסיון של הממשלות למגר את זה כל כך ברצינות".
קמבייג' היא השחקנית העשירית שמוותרת על עונת ה-WNBA מרצונה. קדמו לה רבקה אלן, נטאשה קלאוד, טיפאני הייז, ג'ונקוול ג'ונס, רנה מונטגומרי, צ'ייני אוגוומיקה, לאטויה סאנדרס, קריסטי טוליבר וססיליה זנדלסיני.