פנאתינייקוס ועודד קטש לא הצליחו לייצר מומנטום ביורוליג אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א במחזור שעבר והערב (שישי) ספגו 82:86 מהכוכב האדום בלגרד באואקה. שתי הקבוצות שסיפקו משחק צמוד והפכפך, כבר איבדו את הסיכוי לכרטיס לפלייאוף. המאמן הישראלי הורחק ברבע הרביעי ועוזרו ליאור ליובין, ניהל את הדקות המכריעות.
פאו הובילה כבר ב-11 נקודות ברבע השלישי, אבל הסרבים התעוררו ותפסו שליטה על המשחק בזכות ריצת 0:18 מרשימה שנכנסה גם לרבע האחרון. היוונים לא ויתרו ומריו הזוינה תפר שלשה שהורידה את ההפרש ל-2 נקודות, כשעל השעון נותרו שבע שניות בלבד. בשלב הזה ג'ורדן לויד דייק פעמיים מהקו וסגר את הסיפור. הגארד הצטיין עם 27 נקודות בסך הכל. הווארד סנט רוס קלע 21 נקודות לפאו.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש. הורחק
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
פנאתינייקוס
פנאתינייקוס
לא תהיה בפלייאוף. פנאתינייקוס
(צילום: EPA)
באיירן מינכן הצליחה לעצור את אנאדולו אפס והנחילה לה הפסד ראשון אחרי שמונה ניצחונות רצופים, בזכות 79:80 דרמטי בגרמניה. הניצחון מרשים במיוחד לאור העובדה שבאיירן נחלצה מפיגור של 15 נקודות ולא איבדה את הראש גם ברגעי הקלאצ' הצמודים בסיום. לדימיר לוצ'יץ' קלע 18 נקודות למנצחת, כולל נקודות חשובות מהקו 10 שניות לבאזר. ג'יילן ריינולדס הוסיף 14 משלו וגם תשעה ריבאונדים. שיין לארקין סיים עם 16 נקודות לטורקים.
מוליכת הטבלה, ברצלונה, הביסה 56:72 את מילאנו בחוץ ורשמה ניצחון רביעי ברציפות. ניקולה מירוטיץ' קלע 15 נקודות לספרדים. ניק קלאת'ס אמנם לא קלע, אבל מסר 11 אסיסטים. שבון שילדס היה היחיד שהגיע לדאבל-פיגרס אצל האיטלקים עם 10 נקודות.
ולנסיה לא מוותרת על הסיכוי להיכנס בכל זאת לפלייאוף. הספרדים השיגו 68:77 על האחרונה בטבלה, חימקי במוסקבה, שרשמה הפסד מספר 26 העונה. דרק וויליאמס קלע 18 נקודות למנצחת, 2 של ג'ורדן מיקי לא עזרו למארחת.