זאיון וויליאמסון (20, 1.98 מ') אמור להיות הדבר הבא ב-NBA. לא סתם הפורוורד המוכשר נבחר במקום הראשון בדראפט 2019 על ידי ניו אורלינס, חתם על חוזה ענק בנייקי (75 מיליון דולר לשבע שנים) ומופיע על הקאבר של NBA2K21, המשחק החדש בסדרה המצליחה.
עונת הרוקי שלו בליגה החלה מאוחר מאוד עקב פציעה במניסקוס, שאילצה אותו לעבור ניתוח, ואת הבכורה שלו עשה רק בחודש ינואר השנה, גם אז תחת הגבלת דקות למספר משחקים. בסופו של דבר וויליאמסון הספיק לרשום רק 24 משחקים בהם הראה לא מעט פוטנציאל עם 22.5 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.
2 צפייה בגלריה
רודי גיי מדגים איך עוצרים את זאיון וויליאמסון
רודי גיי מדגים איך עוצרים את זאיון וויליאמסון
אחד השחקנים הכי טובים בליגה? ככה חושבים ב-ESPN. וויליאמסון
(צילום: רויטרס)
את תואר רוקי העונה לקח, בצדק יש לומר, ג'ה מוראנט, הבחירה מספר 2 בדראפט, שכיכב במדי ממפיס, ובעיקר שיחק לכל אורך העונה.
אז נכון, כישרון ופוטנציאל יש ובכמויות, אבל בדירוג השחקנים המסורתי של ESPN, שמדרג בכל שנה את 100 השחקנים הטובים ביותר בעונה הקרובה ב-NBA, החליטו לפרגן לזאיון מעל ומעבר והציבו אותו במקום ה-19 בליגה.
כמה גבוה הדירוג? הפורוורד של הפליקנס נמצא מעל אולסטארים וכמה מהכוכבים הגדולים בליגה, והנה רק רשימה חלקית: קמבה ווקר (48), ראסל ווסטברוק (36), טריי יאנג (29), קיירי ארווינג (25), קארל-אנתוני טאונס (23), ג'מאל מארי (21), פול ג'ורג' (20).
2 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
גם הוא מתחתיו. ג'ורג'
(צילום: AP)
דירוגים אמורים לעורר דיון, אבל המיקום הגבוה במיוחד של וויליאמסון עורר בעיקר עצבים מצד גולשים שתקפו את ESPN. אלו לא רק מספר המשחקים הנמוך במיוחד שהוא שיחק, אלא גם העובדה שניו אורלינס לא הגיעה אפילו לפלייאוף בעונה שעברה – וזה הפך את עמוד הטוויטר של ESPN למוקד עלייה לרגל לירידות, הטרלות ובעיקר זלזול.