דני אבדיה לא נראה טוב כבר משחק שני ברציפות ולמרות שפתח בחמישייה מול פילדלפיה (141:136), שוב קיבל רק 16 דקות, כמו מול ברוקלין, ולא שותף כלל ברבע האחרון. הישראלי של וושינגטון אמנם חסם יפה את ג'ואל אמביד ברבע הראשון, אבל היה חלש וקלע נקודה בלבד.
המאמן סקוט ברוקס התייחס לקרדיט המופחת שאבדיה מקבל לאחרונה: "דני שחקן טוב, הוא לא שיחק טוב הלילה, אבל גם רוי האצ'ימורה לא היה במיטבו. זה לא אומר שאני מוותר עליהם, אך ביום כזה הם לא יקבלו את הדקות הרגילות שלהם. אבדיה חולק את עמדה מספר 3 עם דאוויס ברטאנס (33 דקות) ושניהם שחקנים טובים שמסוגלים לתת דקות גם בעמדה מספר 4. כל אחד צריך להיות מוכן".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
(צילום: AP)
מי שיצא עצבני במיוחד מהמשחק הוא בראדלי ביל שהפגיז 60 נקודות, קבע שיא קריירה, השווה שיא מועדון של גילברט ארינאס - והפסיד. ראוי לציין שבזבז את כל התחמושת בשלושת הרבעים הראשונים וקלע רק שלוש נקודות ברבע המכריע (1 מ-6 מהשדה).
"תזרקו את שיא הקריירה הזה מהחלון. אני רותח מעצבים", פתח ביל במונולוג מלא בתסכול. "אני לא מחשיב שום שיא אם הוא נקבע בהפסד, כך שממש לא אכפת לי מ-60 הנקודות האלו. אני רק רוצה לנצח, ולפעמים זה אומר שאני צריך לקלוע 50 או 60. הם דייקו ב-60 אחוז מהשדה וב-62 אחוז מהשלוש. אי אפשר לנצח משחקים ככה. למי אכפת משיאים כשאנחנו שומרים ככה? אנחנו חייבים להשתפר בתחום הזה ולהבין שכל הקבוצות בליגה מאוד רעבות. לא באנו היום באותה גישה שבאנו לשני המשחקים הקודמים, ושילמנו על זה מהר מאוד".
ג'ייסון טייטום, שיפגוש את הוויזארדס עם בוסטון בין שישי לשבת (2:30), החמיא לביל על ההצגה וכתב בטוויטר ש"הוא השחקן האהוב העליי בליגה". זה בהחלט יהיה מאצ'-אפ מסקרן בין שניים מהסקוררים הבולטים בליגה. כוכב וושינגטון מדורג שלישי בליגה בטבלת הקלעים (30.6 נקודות למשחק), מאחוריי ג'יימס הארדן (33.0) וסטף קרי (32.0). טייטום מדורג עשירי עם 26.6 נקודות.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
עצבני. בראדלי ביל
(צילום: AP)
הציוץ של טייטום
ראסל ווסטברוק (20 נקודות, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) תמך בדברים של ביל וביקר את ההגנה של קבוצתו: "זה בולשיט איך ששמרנו ברבע השני, פשוט אסור שזה יקרה, זה לא מקובל מבחינתנו". הגארד גם נקע את האצבע לקראת הסיום: "החרא הזה כואב, אבל אני אהיה בסדר".