3 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
אנדטוקומבו. משחק מושלם
(צילום: AP)
כבר בבחירת הכוחות שנעשו על ידי לברון ג'יימס וקווין דוראנט לפני מספר ימים היה ברור שסגל השחקנים שבחר הקינג הרבה יותר איכותי מזה של פורוורד ברוקלין, אז זה כלל לא מפתיע שלפנות בוקר (בין ראשון לשני) טים לברון שייטה לניצחון 150:170 במשחק האולסטאר שנערך באטלנטה. את הבריחה שלה ביצעה טים לברון ברבע השני אותו ניצחה 41:60 וירדה להפסקה ביתרון מבטיח - 80:100.
כמובן שזהות המנצחת פחות חשובה, אלא מהלכי ההיילייט עליהם היו אחראיים הכוכבים הגדולים בעולם, והיו לא מעט כאלה. יאניס אנדטוקומבו לקח ברצינות רבה את המשחק, סיים עם 35 נקודות (16 מ-16 מכל הטווחים) ו-7 ריבאונדים ב-19 דקות בלבד – ונבחר ל-MVP. מדובר באחוזים הגבוהים ביותר אי פעם לשחקן במשחק אולסטאר (מינימום 10 זריקות מהשדה).
3 צפייה בגלריה
יאניס וגביע ה-MVP
יאניס וגביע ה-MVP
יאניס וגביע ה-MVP
(צילום: AP)
הגריק פריק, שהקליעה לשלוש אצלו היא לא ממש דבר שבשגרה, הפתיע עם 3 מ-3 מהטווח, כשבאחרונה אפילו השדר האמריקני כבר לא האמין שהיא הולכת להיכנס, אבל זה קרה עם עזרה מהקרש.
דמיאן לילארד (32 נקודות) וסטף קרי (28) התחרו ביניהם למי יש טווח זריקה גדול יותר, עם שתי קליעות מדויקות מהחצי אחד אחרי השני לקראת סיום המחצית הראשונה. שניהם סיימו את האולסטאר עם 8 שלשות כ"א. כריס פול, שחילק לא פחות מ-16 אסיסטים, סיפק הטבעה מפתיעה למדי בחצי הראשון. דווקא לברון היה רגוע מאוד עם 4 נקודות ב-13 דקות בלבד, הכי מעט שלו ב-16 הופעותיו במשחק הכוכבים.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון. התעסק פחות בסטטיסטיקה האישית שלו
(צילום: AP)
דרך אגב, מאז שהליגה עבר לשיטה של "כוחות" במקום משחק בין כוכבי המזרח למערב, טים לברון עומדת על מאזן מושלם של 0:4. שתי הקבוצות תרמו יחד 1.5 מיליון דולר לארגונים בארה"ב.
את המפסידה הוביל מי אם לא בראדלי ביל, שכבר למדנו ממשחקיו של דני אבדיה שהוא שאוהב מאוד לקלוע. כוכב וושינגטון קלע במשחק האולסטאר הראשון בקריירה שלו 26 נקודות, קיירי ארווינג הוסיף 24 ו-12 אסיסטים, ג'יימס הארדן (21 נקודות) ניפק 7 שלשות וג'ייסון טייטום קלע גם כן 21.