נכון, עונת ה-NBA תחודש בעוד פחות מחודשיים, אבל יש קבוצות שכבר מסתכלות קדימה - לסיום עונת 2020/21 למשל. שאמס צ'רניה מ"האתלטיק", כתב NBA מוערך מאוד, התארח הלילה (בין חמישי לשישי) בפודקאסט "Load Management" וחשף כי מיאמי היט תנסה להנחית בקיץ הבא את יאניס אנדטוקומבו ו-ויקטור אולאדיפו.
"מיאמי הבהירה כי היא הולכת חזק על אלה שמסיימים חוזה בקיץ 2021. לא רק יאניס ברשימה, גם אולאדיפו", אמר צ'רניה. בכל מקרה, זה ממש לא יהיה פשוט להביא את היווני. כוכב מילווקי מאושר מאוד בקבוצתו (ואמר לאחרונה כי ירצה להקים ולגדל שם את משפחתו) ומבוקש גם בגולדן סטייט.
2 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
יגיע דווקא למיאמי בקיץ הבא? יאניס
(צילום: AP)
ואם זה לא מספיק, ההיט עושים מאמץ לצרף כבר בסוף העונה הנוכחית כוכב נוסף לצד ג'ימי באטלר במטרה להכין את הקרקע, אם וכאשר, יפנו ליאניס ואולאדיפו בקיץ הבא.
צ'רניה סיפר, מה שהיה את האמת כבר ידוע, שמיאמי מחזרת אחרי בראדלי ביל, שצפוי לעזוב את וושינגטון וויזארדס. מלבד ההיט, גם לוס אנג'לס לייקרס וניו אורלינס מעוניינים בכוכב הוויזארדס.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
כוכב נוסף לצד באטלר? ביל
(צילום: AP)
מיאמי היא אחת הקבוצות המפתיעות העונה במזרח ולפני עצירת הליגה עמדה על מאזן 24:41 - הרביעי בטיבו בקונפרנס. למעשה מאז עזב לברון ג'יימס את הקבוצה בקיץ 2014 - מיאמי לא באמת נאבקה על אליפות הליגה.