המפגש הערב (שלישי, 21:05) בין מכבי תל אביב לברצלונה לא חשוב לצהובים מבחינה פרקטית כי הם איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף היורוליג, אבל עבור הקטאלנים מדובר במשחק סופר חשוב. החבורה של שרונאס יאסיקביצ'יוס הבטיחה את הביתיות ברבע הגמר, וניצחון היום יסדר לה גם את המקום הראשון בטבלה בסיום העונה הסדירה.
בברצלונה לא מקלים ראש במכבי ת"א, למרות העונה הרעה שעוברת על יאניס ספרופולוס ושחקניו ביורוליג. הספרדים זוכרים את ההפסד 68:67 למכבי בפלאו בלאוגרנה בתחילת העונה.
2 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
שאראס
(צילום: עוז מועלם)
"אצלנו בבית הם עשו הרבה דברים שהוציאו אותנו מהמשחק שלנו, ולא הצלחנו להגיב. אני מקווה שהדברים שהכנו להם הפעם יספיקו לניצחון. אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות כדי לנסות ולנקום בהם על ההפסד להם בבית. אנחנו רוצים לסיים עם ניצחון שיסדר לנו את המקום הראשון ביורוליג", אמר שאראס. עוד המאמן שאראס: "אפילו אם מכבי ת"א לא בצמרת, אני חושב שהיא קבוצה מאומנת שמשחקת עם סדר. הגארדים שלה יכולים להכריע כל משחק".
המאמן הליטאי התייחס גם לתקופה שלו כשחקן במכבי ת"א בתחילת המילניום בה הספיק לזכות עם הקבוצה בשני גביעי יורוליג: "זה אחד מהטיולים אליהם אני הכי מצפה. העברתי שנתיים נהדרות במכבי ת"א, ונשארו לי המון חברים. אבל כמובן שהעבודה שלי קודמת לכל".
2 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
שאראס בתקופתו בהיכל כשחקן
(צילום: ראובן שוורץ)
אדם האנגה הוסיף: "מכבי ת"א היא יריבה קשה. צפינו שוב במשחק הראשון שלנו מולם וראינו שמדובר בקבוצה פיזית מאוד עם הגנה שונה משלנו. נצטרך להיות מוכנים. השבוע הזה חשוב לנו מאוד. אנחנו יודעים שכבר הבטחנו את יתרון הביתיות, אבל אנחנו רוצים לסיים גם במקום הראשון את העונה הסדירה".
לברצלונה מחכה משחק נוסף ביום שישי, קשה יותר, בחוץ נגד פנרבחצ'ה. האנגה ממש לא מקל בו ראש, ובכלל חושב שלמרות שהספרדים נמצאים ברצף של חמישה ניצחונות, הם עדיין לא הציגו את כל יכולותיהם: "למרות שניצחנו בשני המשחקים האחרונים שלנו, סיימנו אותם בהרגשה מוזרה כי ידענו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף במצב הטוב ביותר".