עונת היורוליג נפתחה אתמול עם מספר משחקים מעניינים, וכמובן הניצחון של מכבי תל אביב והערב (שישי) שאר הקבוצות הוציאו לדרך את העונה האירופית שלהם.
פנרבחצ'ה, עם מאמן חדש על הקווים, איגור קוקושקוב, פתח בניצחון קליל, 63:77 מול הכוכב האדום בלגרד.
2 צפייה בגלריה
ננדו דה קולו
ננדו דה קולו
ניהל את המשחק כמו שהוא יודע. ננדו דה קולו
(צילום: EPA)
פנר הוליכה מהרגע הראשון ולא איבדה את היתרון לרגע. לורנזו בראון הוביל את קלעי המנצחת עם 17 נקודות. ננדו דה קולו סיים עם 12 נקודות (באחוזים רעים) והוסיף גם שבעה אסיסטים.
גם פנאתינייקוס רשמה ניצחון בפתיחת העונה, כשגברה 76:78 קשה על חימקי מוסקבה בחוץ.
המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אך פאו הצליחה לשמור את יריבתה על שלוש נקודות בלבד בשלוש וחצי הדקות האחרונות, מה שסידר לה את הניצחון.
2 צפייה בגלריה
פנאתינייקוס מכבי תל אביב
פנאתינייקוס מכבי תל אביב
שלט מתחת לסלים. פאפאפטרו
(צילום: ראובן שוורץ)
חמישה שחקנים של האורחת קלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם בלט יאניס פאפאפטרו עם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים. קוסטס מיטרוגלו סיים עם 12 נקודות ותשעה ריבאונדים משלו.
חימקי חסרה את הכוכב הגדול שלה, אלכסיי שבד, שנעדר בגלל פציעה, ובהיעדרו דווין בוקר (15 נקודות) ודייריס ברטאנס (14 נקודות) סחבו אותה על הגב.
בדרבי ספרדי, ריאל מדריד נכנעה 73:63 לבאסקוניה. פייריה הנרי היה פנטסטי עם 23 נקודות ושישה אסיסטים. אלק פיטרס הוסיף 18 נקודות משלו, והקבוצה הבאסקית הפתיעה את הבלאנקוס במחזור הראשון של העונה. פקונדו קמפאסו הוא היחיד שהופיע במדי ריאל וסיים עם 17 נקודות.
גם ארמאני מילאנו בין המנצחות, אבל לה זה היה קשה מאוד, ודרמטי מאוד. השחקנים של אטורה מסינה נזקקו ל-45 דקות של כדורסל ושלשת ניצחון של שאבון שילדס שבע שניות לבאזר, כדי לרשום 79:81 על באיירן מינכן בחוץ.
מלקולם דילייני היה מצוין עם 17 נקודות ושמונה אסיסטים, קייל היינס עשה מה שהוא יודע בצבע וסיים עם 16 נקודות ב-100 אחוז מהשדה. דאבל-דאבל של ג'יילן ריינולדס (14 נקודות ו-11 ריבאונדים) לא הספיק.
פורסם לראשונה: 23:01, 02.10.20