1 צפייה בגלריה
יוקיץ', אמביד וקרי
יוקיץ', אמביד וקרי
יוקיץ', אמביד וקרי
(צילום: AP ורויטרס)
ניקולה יוקיץ', ג'ואל אמביד או סטף קרי – אחד מהם יהיה ה-MVP של עונת 2020/21 ב-NBA. כך הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) הליגה. שלושת הסופרסטארים נבחרו, יש להגיד די כצפוי, לרשימה האקסקלוסיבית, כשרק אחד מהם (קרי כמובן) הספיק להניף את התואר בעבר.
יוקיץ' הוא כמובן המועמד המוביל לזכייה ורק לאחרונה נבחר כ-MVP בסקר השנתי של רשת ESPN. הוא מעמיד ממוצעים נהדרים של 26.4 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים למשחק והוליך את דנבר שנה נוספת לפלייאוף. אמביד הוביל את פילדלפיה למאזן הטוב במזרח (23:49) ומספק 28.5 נקודות, 10.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים לערב.

קרי בן ה-33, לעומת זאת, הוכתר רק לאחרונה כמלך הסלים של הליגה (32 נקודות בממוצע) - השחקן המבוגר ביותר שעושה זאת מאז מייקל ג'ורדן. הוא הצליח בניגוד לכל התחזיות להעפיל עם גולדן סטייט לטורניר הפליי-אין ורק אתמול הפציץ 37 נקודות בהפסד 103:1000 ללייקרס.
בליגה גם פירסמו את הפיינליסטים לשאר הפרסים כשלאמלו בול (שארלוט), אנתוני אדוורדס (מינסוטה) וטייריס הליברטון (סקרמנטו) הם שלושת המועמדים לתואר רוקי העונה. על פרס השחקן המשתפר מתמודדים מייקל פורטר ג'וניור (דנבר), ג'רמי גרנט (דטרויט) וג'וליוס רנדל (ניו יורק), שנחשב לפייבוריט לזכייה.
לאמלו בול יזכה בתואר רוקי העונה?
דרק רוז (ניו יורק), ג'ו אינגלס (יוטה) וג'ורדן קלארקסון (יוטה) יאבקו על פרס השחקן השישי. בן סימונס (פילדלפיה), דריימונד גרין (גולדן סטייט) ורודי גובר (יוטה) מתמודדים ראש בראש על תואר שחקן ההגנה ואילו טום תיבודו (ניו יורק), קווין סניידר (יוטה) ומונטי וויליאמס (פיניקס) הפיינליסטים יאבקו על מאמן העונה.