אחרי שבעלי קבוצות ה-NBA אישרו את מתווה החזרה לליגה, גם ארגון השחקנים, שנחשב לאחד מוועדי העובדים החזקים בארצות הברית, הסכים לכך ואף פרסם פרטים נוספים בנוגע למתכונת החזרה.
על פי השיחות בין הארגון להנהלת הליגה הטובה בעולם, הוחלט כי 1,600 אנשים (שחקנים, מאמנים, אנשי תקשורת וכו') יוכלו להיות נוכחים במתחם ה"בועה" בדיסני וורלד באורלנדו באותו הזמן.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון. יגיע בלי הפמליה
(צילום: AFP)
כמו כן, כל שחקן יוכל להביא למתחם עד שלושה בני משפחה בלבד, אבל הם יוכלו להגיע רק אחרי סיום הסיבוב הראשון של הפלייאוף. המשמעות היא שבשבועות הראשונים השחקנים יהיו מנותקים מיקיריהם.
בנוסף יתקיימו בדיקות לגילוי קורונה בכל יום, כאשר אם שחקן יימצא חיובי הוא יהיה מחויב בבידוד של שבוע. המשחקים יערכו כאמור ללא קהל, אבל בליגה שוקלים לנגן במערכות ההגברה במקום את רעשי הקהל מהמשחק הפופולרי NBA2K.
ארגון השחקנים והליגה עדיין לא הגיעו להסכמה בנוגע לתאריך הפתיחה של העונה הבאה. מצד אחד במידה ו-2020/21 תחל בדצמבר, שחקני ה- NBA יוכלו לקחת חלק באולימפיאדת טוקיו מבחינת לוחות הזמנים, מצד שני לא בטוח שזמן המנוחה בין העונות הוא מספיק לשחקנים, בטח אחרי שסיום זו הנוכחית צפוי להיות אינטנסיבי מאוד.