דנבר בעננים לאחר עוד ניצחון, השביעי ברציפות, הפעם 113:122 שהשיגו הנאגטס הלילה (בין שלישי לרביעי) על פורטלנד. מוליכת המערב הובילה כמעט לאורך כל המשחק ויצאה בסופו של דבר עם ניצחון ביתי מספר 14 ברציפות העונה, הודות לטריפל דאבל ענק מבית היוצר של ניקולה יוקיץ'.
הסנטר הסרבי היה (שוב) בלתי ניתן לעצירה, כשקלע 36 נקודות בנוסף ל-12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. זו הפעם ה-13 העונה שיוקיץ' רושם טריפל דאבל, ובכל פעם שהכוכב של דנבר עשה זאת העונה - היא ניצחה (0:13). הופעה נפלאה של דמיאן לילארד בצד השני לא עזרה לבלייזרס המתוסכלים, שירדו מנוצחים לאחר שני ניצחונות רצופים.
1 צפייה בגלריה
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'
דנבר לא הפסידה בכל הפעמים שרשם טריפל דאבל העונה. ניקולה יוקיץ'
(רויטרס)
"אנחנו הולכים בכיוון הנכון", אמר יוקיץ' בסיום, לאחר שנבחר כמובן ל-MVP של המשחק. "אנחנו משחקים עם המון ביטחון". מאמן הנאגטס דייויד אדלמן אמר על כוכבו בסיום: "אתה משרטט על הלוח מהלכים בשבילו, ואז הוא גורם להם להפוך לתרגיל קבוצתי קבוע. הוא גורם לכל השחקנים להיות מעורבים".
ההופעה הנפלאה של יוקיץ' הציבה אותו בשורה אחת עם אחד מגדולי השחקנים בתולדות ה-NBA ווילט צ'מברליין. סנטר העבר האגדי המנוח ויוקיץ' הם היחידים שרשמו טריפל דאבל כשהם מדייקים ב-90 אחוז מהשדה, ושניהם עשו זאת פעמיים (יוקיץ' הלילה וב-2018, ו-ווילט ב-1967 ו-1966).
כאמור, בדנבר נכון לעכשיו נהנים מהחיים ויש להם סיבה. הקבוצה נמצאת במקום הראשון במערב, כשהיא בעיצומו של רצף ניצחונות נהדר, ורצף ביתי טוב אפילו יותר. עד כמה השחקנים נמצאים במצב רוח טוב יעיד סרטון שפורסם בעמוד הטוויטר של הקבוצה בו נראים השחקנים שופכים מים בחדר ההלבשה על אדלמן, כאשר המאמן בעצמו נראה די מבודח.