העונה הקשה שעוברת על גולדן סטייט גורמת ללא מעט פרשנים וחובבי כדורסל בארה"ב לתהות האם אנו חוזים בנפילתה של אחת השושלות המרשימות שידעה ה-NBA. הלילה (בין ראשון לשני) רשמו הווריורס את הפסדם החמישי בשבעת משחקיהם האחרונים כשנוצחו 133:118 בבית בידי טורונטו וירדו למאזן 19:17.
הסיפור הבולט ביותר במשחק היה התצוגה הנוראית של סטף קרי. הכוכב, שבמשך חמש שנים ברציפות סיים כל משחק עם לפחות שלשה אחת, סיים הלילה משחק שני העונה בלי אף קליעה מעבר לקשת - 0 מ-9. את המחצית הראשונה סיים סטף עם שתי נקודות בלבד במאזנו, ללא קליעה אחת מהשדה (0 מ-7) ובסיום המשחק עמדה השורה הסטטיסטית שלו על 9 נקודות, ריבאונד אחד, 6 אסיסטים ו-2 מ-14 מהשדה.
1 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
תצוגה נוראית. סטף קרי
(Lachlan Cunningham/AFP)
בארה"ב, כאמור, יש כאלה שכבר מספידים גם את סטף ובכלל את הקבוצה הנוכחית של גולדן סטייט. "זה לא שלסטף קרי אין עזרה, סטף קרי בעצמו לא עוזר", נכתב בעמוד טוויטר NBA Memes, בעל 575 אלפי עוקבים. "אנדרו וויגינס סובל מטראומה, סטף שחקן גמור, דריימונד גרין הוא ג'ון ג'ונס הבא (לוחם MMA שספג מספר השעיות מה-UFC) וכריס פול בחוץ להרבה זמן - זה נגמר מבחינת הווריורס".
"קרי סבל מאחת מתצוגות הקליעה הגרועות ביותר שראינו העונה", נכתב באתר essentiallysports. "על אף שהוא נחשב לאחד מקלעי השלשות הגדולים בכל הזמנים, הוא סיים עם 0 מ-9 מעבר לקשת, וזו הפעם השנייה בשלושה שבועות שהוא מסיים משחק בלי אף שלשה".
בגולדן סטייט עדיין מנסים לשדר אופטימיות. קליי תומפסון, שבעצמו ספג לא מעט ביקורות על היכולת שלו בתחילת העונה, דיבר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "יש לנו את סטף, אותי, דריימונד יחזור וגם כריס פול יחזור. יש לנו שחקנים בסגל שזכו באליפות. אני לא נכנס לפאניקה. כמו שאמרתי בעבר - אני מאמין בקבוצה הזו בלב שלם".
סטף עצמו הפגין לא מעט ביקורת עצמית אחרי המשחק ולקח אחריות על היכולת שהציג: "רמת הדאגה עלתה בצורה בלתי נמנעת אחרי הפסד כזה. מן הסתם, אני צריך לשחק הרבה יותר טוב, להיות יותר יעיל ולמצוא את הקצב שלי כדי שאנחנו נוכל למצוא את שלנו. מטבעי, כשדברים הולכים בצורה רעה, אני מנסה לראות איפה אני יכול להשתפר. זה מה שאמשיך לעשות ואני אגיב לכך כמו שאני עושה תמיד".