ים מדר יפתח הערב (שני, 19:00) באופן רשמי את הקריירה שלו מעבר לים כאשר קבוצתו, פרטיזן בלגרד, תתארח אצל זאדאר במחזור הראשון של הליגה האדריאטית. הרכז הישראלי ביצע הכנה נהדרת לעונה, כאשר השתלט אפשר להגיד די במפתיע על עמדת הרכז הראשון בפרטיזן, תוך כדי שהוא מציג יכולת מצוינת ומקבל ביטחון ממאמנו ז'ליקו אוברדוביץ'.
דני פרנקו, שהיה הראשון שנתן למדר את הצ'אנס בליגת העל בקדנציה הראשונה של המאמן בהפועל ת"א, ובעונה החולפת אף ראה אותו מסיים כמלך הסלים הישראלי בליגת העל, דיבר על שחקנו לשעבר.
2 צפייה בגלריה
ים מדר חוגג
ים מדר חוגג
ים מדר
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: אורן אהרוני)
"אני עוקב ורואה את המשחקים של ים, אנחנו בקשר מדי פעם. אני שמח שהוא התחיל ברגל ימין, זה לא הבית שלו, הפועל תל אביב הייתה הבית שלו, חממה, המקום יצא מגדרו לתת לו את הבמה. הוא הראה המון בגרות בעונה הקודמת ועם כל המורכבות וגילו הצעיר עשה עבודה פנטסטית, זה לא היה פשוט", סיפר פרנקו במסגרת המדיה דיי של הפועל ת"א.
"אני שמח שהוא בא למקום שזר לו, וזה לא אותו דבר כמו להיות מקומי, זה נראה טוב מאוד במשחקים. זה קבוצה עם המון ציפיות ואנרגיות, יש הרבה לחץ מסביב, באספקט הזה הוא קיבל אצלי שיעור ראשון, אצל אוברדוביץ' הוא מקבל את האוניברסיטה. אני מקווה שזה ימשיך להראות כמו שזה נראה עד עכשיו. הוא ילמד שם הרבה, בזה אני בטוח והכדורסל הישראלי ירוויח מאיפה שהוא נמצא", סיכם פרנקו.