ארבעה משחקים מלבד ההתמודדות בין אלבה ברלין למכבי ת"א נערכים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג. במשחק המוקדם, נחלה פנרבחצ'ה הפסד שלישי ברציפות, 73:72 בבית מול פרטיזן בלגרד. הפתעה נוספת נרשמה כאשר הכוכב האדום בלגרד ניצחה בחוץ את אולימפיאקוס.
ריאל מדריד שבה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד בקובנה במחזור הקודם, כשהביסה בקלילות את וילרבאן. באסקוניה המשיכה בכושרה הנהדר ורשמה ניצחון חמישי ברציפות - 79:90 על וירטוס בולוניה.
3 צפייה בגלריה
מתיאס לסור שחקן פרטיזן בלגרד
מתיאס לסור שחקן פרטיזן בלגרד
ניצחון חוץ מפתיע לפרטיזן. מתיאס לסור
(צילום: EPA)
פנרבחצ'ה - פרטיזן בלגרד 73:72 | האורחת הצליחה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים, ועל הדרך העמיקה את המיני-משברון בו נמצאת הקבוצה של דמיטריס איטודיס. פנר שוב הציגה משחק התקפי לא טוב בדרך להפסד שלישי ברציפות, וכמו בשני הפסדיה הקודמים שוב גירדה בקושי את אזור 70 הנקודות. הטורקים הוליכו לאורך שלושת הרבעים הראשונים בפערים קטנים, אך ברבע האחרון ראו את הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' רצה 0:9 וכופה משחק צמוד.
ההתקפה המקומית קפאה, ובכל זאת הצליחה פנרבחצ'ה למצוא את עצמה ביתרון כאשר על השעון נותרו דקה אחת ושבע שניות לסיום בזכות שתי קליעות עונשין מדוייקות של דווין בוקר. עם זאת, 28 שניות לסיום לקח אלכסה אבראמוביץ' ריבאונד התקפה גדול וסחט עבירה לשלוש זריקות לאחר מכן מדישון פייר.
הגארד הסרבי עמד בלחץ ודייק בכל הזריקות בדרך לניצחון חוץ מפתיע. מתיאס לסור וקווין פאנתר הוליכו את קלעי המנצחת עם 12 נקודות כל אחד, ים מדר קלע 7 נקודות, לקח 4 ריבאונדים ומסר 2 אסיסטים ב-14 דקות על הפרקט. בצד השני, סקוטי ווילבקין הוליך את קלעי המפסידה עם 14 נקודות.
3 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד דזנאן מוסא
שחקן ריאל מדריד דזנאן מוסא
ריאל מדריד ניצחה בקלילות. דזנאן מוסא
(EPA)
ריאל מדריד - וילרבאן 73:92 | לאחר ההפסד הלא צפוי בקובנה, הבלאנקוס נראו טוב לאורך כל 40 הדקות ושבו למסלול הניצחונות ביורוליג בסטייל. השחקנים של צ'וס מתאו הוליכו לאורך כל המשחק וברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השני. הצרפתים הרימו ידיים ברבע הרביעי, והפער הלך וגדל בדרך לגארבג' טיים בדקות הסיום. ונסאן פורייר הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, להן הוסיף 6 ריבאונדים. דזנאן מוסא הוסיף 15.
3 צפייה בגלריה
שחקן הכוכב האדום בלגרד לוקאס וילדוסה
שחקן הכוכב האדום בלגרד לוקאס וילדוסה
הופעת ענק שלו סידרה לכוכב האדום בלגרד ניצחון חוץ מפתיע. לוקאס וילדוסה
(EPA)
אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד 90:86 | גם הנציגה השנייה של סרביה ביורוליג יצאה עם ניצחון חוץ מפתיע ושבה למסלול הניצחונות עם ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים ביורוליג. האורחת השתלטה על המשחק בעקבות רבע שלישי מצוין ושמרה על יתרונה ברבע הרביעי למרות ניסיונות חזרה מצד אולימפיאקוס. לוקה וילדוסה היה המצטיין של המנצחת עם 22 נקודות להן הוסיף 8 אסיסטים. כל זה עדיין ללא פקונדו קמפאצו, שחתם לפני שלושה ימים באלופת האדריאטית.
באסקוניה - וירטוס בולוניה 79:90 | הבאסקים ממשיכים לטפס במעלה הטבלה וסופרים כבר חמישה ניצחונות רצופים. בולוניה לעומת זאת מפסידה לאחר שני ניצחונות ברצף. רבע שני מוצלח בו ניצחה המארחת 17:28 הספיק לה כדי לסגור את המשחק. וניה מרינקוביץ' היה האיש של המארחת עם 22 נקודות כשהוא מדייק ב-5 מ-8 מעבר לקשת.
פורסם לראשונה: 21:57, 22.12.22