שלושה משחקים מלבד ההתמודדות בין ריאל מדריד למכבי ת"א נערכו הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-17 ביורוליג, שהנו מחזור כפול שננעל היום לאחר חמשת המשחקים שפתחו אותו אתמול.
אנאדולו אפס התאוששה מההפסד לצהובים במחזור הקודם, כשגברה 72:78 על וילרבאן בזכות התעוררות ברבע האחרון. רצף הניצחונות של מילאנו נקטע, עם תבוסה 82:66 לאולימפיאקוס ביוון.
2 צפייה בגלריה
שחקן אנאדולו אפס וויל קלייברן
שחקן אנאדולו אפס וויל קלייברן
אנאדולו חוזרת למסלול הניצחונות. וויל קלייברן
(EPA)
אנאדולו אפס - וילרבאן 72:78 | במשך שלושה רבעים נראה שאלופת היורוליג עדיין הייתה תקועה במה שקרה ברבע האחרון בהיכל ביד אליהו במחזור הקודם. החבורה של ארגין עתמאן מצאה את עצמה בפיגור 36:29 במחצית, עם דגש על 29 הנקודות שקלעה מחצית אחת. ברבע הרביעי התעורר כוכבה של אנאדולו ואסילי מיציץ', ויחד איתו כל הקבוצה שקלעה 26 נקודות ברבע הרביעי לבדו, ספגה 14 בדרך חזרה למסלול הניצחונות. מיציץ' סיים עם 22 נקודות, וויל קלייברן קלע 15 למנצחת.
2 צפייה בגלריה
שחקן אולימפיאקוס ג'ואל בולומבוי מול שחקן מילאנו יוהאנס פויגטמן
שחקן אולימפיאקוס ג'ואל בולומבוי מול שחקן מילאנו יוהאנס פויגטמן
אולימפיאקוס קטעה למילאנו את הרצף. ג'ואל בולומבוי יוהאנס פויגטמן
(EPA)
אולימפיאקוס - מילאנו 66:82 | לאחר שנראה היה שמילאנו יוצאת מהמשבר הנוראי שפקד אותה, כאשר ניצחה שלושה משחקים ברציפות - שבה הערב החבורה של אטורה מסינה והזכירה את היכולת הרעה שהציגה עד שלושה שבועות. המארחת פתחה נהדר וברחה ל-15:27 בסיום הרבע הראשון. האיטלקים ניסו להציג מעט התנגדות והצליחו לחזור למשחק ברבע השני, אך בריחה מקומית נוספת ברבע השלישי שברה את מילאנו. אלק פטרס הוליך את קלעי היוונים עם 16 נקודות, ואולימפיאקוס עם ניצחון שני ברציפות ביורוליג.