ההערה ההומופובית של קאם תומאס עלתה לו ביוקר. ליתר דיוק, עלתה לו 40 אלף דולר. זה הקנס שספג הלילה (בין שישי לשבת) שחקנה של ברוקלין מראשי ה-NBA בעקבות מה שכונה על-ידם: "שפה מבזה ומזלזלת".

כזכור, אתמול - מיד לאחר ה-105:116 של הנטס על שיקגו - ערכו ספנסר דינווידי ותומאס (שהצטיין עם 20 נקודות מול הבולס) ריאיון קצר על הפרקט לרשת TNT. דינווידי התלוצץ כי בטרייד ששלח את קווין דראנט לפיניקס "ברוקלין אולי לא קיבלה את השחקנים הכי מוכשרים, אבל כן את אלה שנראים הכי טוב", בהתייחס להגעתו של דוריאן פיני-סמית'.
2 צפייה בגלריה
קאם תומאס
קאם תומאס
התנצל - וישלם קנס. תומאס
(צילום: AFP)
ההתנצלות של תומאס
דינווידי הוסיף כי "הנטס היו צריכים עזרה בתחום הזה", וכשתומאס קיבל את המיקרופון אמר: "כבר היו לנו בחורים יפים בקבוצה, אבל לא הומו". העניין כמובן הציף את הרשת וכמה דקות לאחר מכן, התנצל תומאס בחשבון הטוויטר שלו.
"אני רוצה להתנצל על ההערה חסרת הרגישות שבה השתמשתי בריאיון שאחרי המשחק", צייץ תומאס, שהוסיף סיבה מוזרה למה זה קרה: "התרגשתי מהניצחון. לא התכוונתי להעליב אף אחד, אבל הבנתי שכנראה עשיתי זאת. שוב התנצלותי. הרבה אהבה". עם כל הכבוד להתנצלות, תומאס יצטרך גם להוציא כסף מהארנק.

קיירי מככב בדאלאס: "השמיים הם הגבול"

שני משחקים רשם קיירי ארווינג מאז עבר בטרייד מברוקלין לדאלאס. בשניהם, אולי תופתעו, המאבריקס לא פיגרו לשנייה - ועוד עשו זאת ללא לוקה דונצ'יץ'. הלילה הם גברו 114:122 על סקרמנטו, כשקיירי סיים עם 25 נקודות ו-10 אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
קיירי
קיירי
מרוצה. קיירי
(צילום: AFP)
"אנחנו עוד מנסים להכיר אחד את השני, ייקח עוד זמן עד שנגיע לאן שאנחנו רוצים, אבל ברגע שכולם יהיו בריאים, השמיים הם הגבול. אני מרגיש טוב בנוגע לאיך העתיד שלנו נראה", אמר ארווינג.
דונצ'יץ' צפוי לשתף פעולה לראשונה עם קיירי בלילה שבין שבת לראשון, במשחק שני ברצף מול הקינגס. "קיירי שחקן אדיר ויהיה כיף לשחק יחד", אמר הסלובני והוסיף: "דוריאן פיני סמית' וספנסר דינווידי חברים טובים שלי ואין ספק שנתגעגע אליהם, אבל קיירי זה קיירי - אלוף NBA, כנראה השחקן עם השליטה בכדור הכי טובה בכל הזמנים".
"אני מאוד מתרגש מהמחשבה של איך זה ייראה. אני חושב שאם הקבוצה תשחק מהר יותר, אם היא תגביר קצב ותרוץ יותר, שנינו נרוויח", הוסיף ארווינג. "נעשה את זה יותר קל אחד לשני. יהיה מאוד קשה לקבוצות היריבות לעצור אותנו".