דני אבדיה ממשיך בהכנות לעונה החדשה ב-NBA והלילה (בין שלישי לרביעי) קלע 6 נקודות והוריד 6 ריבאונדים בהפסד של וושינגטון לטורונטו 113:108.
המאמן שלו, ווס אנסלד ג'וניור, דיבר עליו: "אבדיה היה טוב. הכושר שלו ממשיך להשתפר, הוא מבין יותר טוב מה אנחנו רוצים לעשות ומתקדם יפה. ייקח לו קצת זמן להיות בכושר מלא, אבל הוא היה יותר טוב הלילה. ככל שהוא יהיה יותר על המגרש, הוא ירגיש יותר בנוח והחבר'ה יבינו באיזה מקומות הוא יכול להיות יעיל". על סגנון המשחק החדש של הקבוצה אמר אנסלד: "הנעת הכדור נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתנו. אנחנו רוצים לחלוק את הכדור כמה שיותר"
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
(צילום: רויטרס)
ב-NBC ספורט ניתחו את המשחק והתייחסו לאבדיה: "הוא עשה עבודה מצוינת בלהעביר את הכדור קדימה, הוא סייע בהנעת הכדור ולקח חלק באחד המהלכים היפים במשחק כאשר מסר לקייל קוזמה שקלע שלשה חופשית. הוויזארדס יכולים להיות אופטימיים לגביו".
גם לוס אנג'לס לייקרס שיחקה הלילה והפסידה 111:99 לגולדן סטייט. זאת הייתה הפעם הראשונה בה אנתוני דייויס, לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק משתפים פעולה. "נצטרך עוד זמן כדי להתחבר", אמר לברון (17 נקודות) בסיום. "אנחנו כרגע לא נמצאים במקום שאנחנו רוצים להיות בו, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד".
"אנחנו יכולים להיות מעודדים מכמה דברים שעשינו", אמר ווסטברוק (10 נקודות ו-10 ריבאונדים). "זה המשחק הראשון, אבל אפשר לקחת ממנו כמה דברים טובים". הלייקרס עומדים על מאזן לא מחמיא של 5:0 בהכנה.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AP)