מאמן חדש ללברון ג'יימס וללוס אנג'לס לייקרס: ג'יי ג'יי רדיק. למרות שמדובר במשרת האימון הראשונה שלו אי פעם, אף אחד בארה"ב לא הופתע מהמינוי הצפוי, עליו דווח ב-ESPN.
כידוע, רדיק נחשב לחבר טוב של קינג ג'יימס, איתו הוא מתחזק את הפודקאסט "Mind the Game". שחקן העבר, שפרש ב-2021, שימש בשנים האחרונות בתור פרשן, אך רצה לעבור ולהדריך קבוצה בליגה הטובה בעולם.
2 צפייה בגלריה
רדיק
רדיק
רדיק
(צילום: Maddie Meyer / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
בתחילה רצו הלייקרס למנות את מאמן קונטיקט, דן הרלי, אך לאחר שקיבלו ממנו סירוב - פנו לרדיק, שיחליף בתפקיד את דרווין האם שפוטר מיד לאחר הדחת הקבוצה בסיבוב הראשון בפלייאוף לדנבר.
לפי העיתונאי אדריאן ווז'נראוסקי, הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה הציע לו את המשרה ולאחר שהשניים סיכמו את התנאים בחוזה לארבע שנים, החלו השניים לעבוד על בניית הצוות המקצועי.
2 צפייה בגלריה
ג'יי.ג'יי רדיק
ג'יי.ג'יי רדיק
רדיק בימיו כשחקן פעיל ב-NBA
(צילום: AP)
רדיק (39) נבחר במקום ה-11 בדראפט 2006 על-ידי אורלנדו ועבר גם במילווקי, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, ניו אורלינס ודאלאס, במדיה פרש לפני שלוש שנים.
עונותיו הטובות ביותר היו בפילדלפיה, בעיקר זו ב-2018/19, אז העמיד 18.1 נקודות לערב. בקולג'ים היה הכוכב הבלתי מעורער של דיוק, שבר שיאים בלי סוף ונבחר לשחקן השנה במכללות ב-2006. ב-NBA בעיקר נחשב לקלעי שלשות נהדר, אך לא זכה בתואר.
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)