בשנה שעברה הוא הגיע ל"מדיה דיי" של ה-NBA עם צמות וגנב את ההצגה, והיום שוב הוא עשה את זה: ג'ימי באטלר הגיע לאירוע פתיחת העונה עם תסרוקת "אימו" ושבר את הרשת.
"אני אימו", הסביר כוכב מיאמי היט, "כך אני מרגיש עכשיו". תרבות ה"אימו" (EMO) הייתה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער בתחילת העשור הקודם, בהשפעת להקות רוק שפעלו באותה תקופה. התסרוקת המאפיינת היא שיער באלכסון שמסתיר חצי פנים. "זהו מצבי הנפשי כעת", אמר באטלר, "אני מחובר למחשבות שלי, אז זה מה שיוצא".
1 צפייה בגלריה
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר
(צילום: AP Photo/Tim Reynolds)

שחקני מיאמי שהצטלמו לידו לא התאפקו ופרצו בצחוק. באם אדאביו נשמע אומר לו: "העגילים שלך מטרידים אותי", ובאטלר ענה לו: "זה כמו האלווין בשבילי, אני חייב להישאר בדמות". לאחר מכן אמר אדאביו: "כולנו עוברים את שלב האימו בחיים, כנראה שאצל ג'ימי זה הגיע עכשיו".
באטלר דיבר גם ברצינות על הציפיות שלו מהעונה: "אנחנו הולכים להגיע לגמר וגם לנצח הפעם. בעונה שעברה הגענו לגמר והפסדנו, וכולכם אמרתם שהיה לנו מזל. אז השנה אנחנו נזכה, אז נתראה בגמר בחודש יוני. זאת השנה שלנו, הפעם אנחנו חייבים לזכות. אני משוכנע בכך".
כזכור, בעונה שעברה מיאמי הגיעה לפלייאוף מהמקום השמיני, ובכל זאת הצליחה לנצח בסיבוב הראשון את מילווקי הראשונה. לאחר מכן ניצחה את ניו יורק ובוסטון והפכה לאלופת המזרח. בגמר הפסידה לדנבר נאגטס.