פעם נוספת, וושינגטון נראתה רע ורשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה ה-15 העונה - 139:120 לאורלנדו. גם במקרה הזה, דני אבדיה היה מעל הרמה של קבוצתו וסיפק משחק מצוין, כשהשווה את שיאו העונתי עם 22 נקודות ואחוזים נהדרים מהשדה (9 מ-12) ושוב זכה לשבחים מהתקשורת בארה"ב.
בנוסף להשוואת שיאו העונתי, אבדיה נכנס לרשימה מכובדת של שחקני הוויזארדס שרשמו לפחות 22 נקודות, 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 2 חטיפות, שלשה אחת ו-75 אחוזים מהשדה במשחק. לפניו עשו זאת שמות גדולים כמו ג'ון וול, כריס וובר, קארון באטלר וגם חברו לקבוצה בשלוש עונותיו הראשונות בליגה, בראדלי ביל.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
גרם לדאגה. דני אבדיה לאחר הפציעה
(AP Photo/John Raoux)
בתקשורת האמריקאית שיבחו את דני אבדיה על היכולת שהציג. הכתב ואוהד הקבוצה, גרג פיינברג צייץ כי מדובר ב"משחק הטוב ביותר של אבדיה העונה. הוא ממשיך להשתפר בהתקפה. השיפור שלו מחוץ לקשת הוא עצום". כתב ה'אתלטיק' ג'וש רובינס הוסיף: "אחד האלמנטים שאבדיה הכי שיפר העונה זה הסיומת שלו תוך כדי מגע עם השמירה. הוא לא רק יותר אגרסיבי, הוא גם יותר מדויק".
אבדיה קולע העונה 12.1 נקודות בממוצע למשחק, ב-51.9 אחוז מהשדה ו-39.6 אחוז מעבר לקשת, זאת לצד 5.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים. בעשרת משחקיו האחרונים, ממוצע הנקודות שלו השתדרג ל-12.5 נקודות.
עם זאת, אבדיה עורר גם לא מעט דאגה, כשנחת בתחילת הרבע הרביעי לא טוב על המרפק ונאנק מכאבים. הישראלי ירד לספסל ולא שב עד לסיום המשחק. לאחר מכן עדכן רובינס כי אבדיה "אמר שהוא מרגיש בסדר. הוא לא חזר לשחק בגלל שהתוצאה הייתה חד צדדית".
כאמור, לצד היכולת הטובה של אבדיה, וושינגטון ממשיכה להראות רע ב- בעיקר בהגנה. המשחק הלילה היה התשיעי העונה בו היא ספגה מעל 130 נקודות. הוויזארדס נמצאים במקום השני והלא מכובד בכל הנוגע לספיגת נקודות למשחק, עם 124, כאשר מעליהם (או מתחתיהם) נמצאת אינדיאנה, עם 124.8. כוכב הקבוצה, קייל קוזמה, התייחס לכך: "אנחנו לא יכולים לשמור על תמרור. אנחנו נותנים ליריבות לעשות מה שהן רוצות".