דני אבדיה סיפק הלילה (בין שישי לשבת) את אחד ממשחקיו החלשים העונה, כשקלע שתי נקודות בלבד ב-18 דקות בתבוסה של וושינגטון 117:94 בקליבלנד.
גם שתי הנקודות הללו הגיעו מקו העונשין ואת הערב הוא סיים עם 0 מ-3 מהשדה, 2 מ-4 מהקו והוסיף 3 אסיסטים וריבאונד אחד. יש לציין כי דווקא מדד הפלוס-מינוס שלו (2+) היה הטוב ביותר מבין שחקני הוויזארדס, שספגו הפסד רביעי מחמשת המשחקים האחרונים והתרחקו שוב ממקום בפליי-אין.
3 צפייה בגלריה
לאברט מול אבדיה
לאברט מול אבדיה
לאברט מול אבדיה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
גארלנד
גארלנד
הקאבס בדרך הבטוחה לפלייאוף. גארלנד חוגג
(צילום: רויטרס)
האמת, זה היה משחק במעמד צד אחד. הקאבס הוליכו 24:31 בסיום הרבע הראשון, 44:61 בהפסקה ופער השיא הגיע כבר ל-21 נקודות. וושינגטון לא ממש הייתה במשחק והיא הצליחה לצמק בהמשך את ההפרש למינוס שבע, לפני ששוב חטפה ריצה מהעבר השני והתפרקה סופית.
הקאבס נראו פשוט מצוין וממשיכים להתקרב בצעדי ענק לעבר הופעה ראשונה מזה חמש בפלייאוף, אז כזכור הגיעו יחד עם לברון ג'יימס עד לגמר ה-NBA (וספגו 4:0 מגולדן סטייט). בעצם אם קליבלנד תגיע לפלייאוף (והיא תגיע) - זו תהיה הפעם הראשונה שהיא עושה זאת מאז 1998 כשהשם לברון ג'יימס לא מופיע אצלה בסגל.
3 צפייה בגלריה
גארלנד מול אבדיה
גארלנד מול אבדיה
אבדיה רק משקיף על גארלנד בדרך לסל
(צילום: רויטרס)
דריוס גארלנד הוליך את קלעי המנצחת (מאזן 28:45) עם 24 נקודות, דונובן מיצ'ל הוסיף 20. האקס פקטור היה אוון מובלי שרשם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות.
בראדלי ביל קלע 22 לוויזארדס, קריסטפס פורזינגיס הוסיף 20 ו-9 ריבאונדים. וושינגטון נשרה למאזן 38:32 ומדורגת במקום ה-12 במזרח. משחקה הבא - כבר מחר לפנות בוקר - יהיה לא פחות קשה - מול סקרמנטו הנהדרת בקפיטל וואן ארנה.