עונת 2024/25 ב-NBA עדיין לא התחילה, אך נראה ששמו של דני אבדיה עולה לא אחת לכותרות. הפורוורד הישראלי זכה ללא מעט מחמאות מאז שהצטרף לפורטלנד, אך נראה כי היו כאלה שפירשו דברים שאמר עליו מאמנו החדש, צ'ונסי בילאפס, בצורה לא נכונה - עד כדי כך שהמאמן נאלץ לפרסם הבהרה.
בעמוד אוהדים ארגנטינאי של הטריילבלייזרס נטען כי בילאפס התייחס לדני אבדיה כשחקן הכי טוב בקבוצה. כלי התקשורת המקומיים לא ממש התייחסו לכך, אך אוהדים רבים הופתעו והחלו להציף את המאמן בהודעות, מה שגרם לו, כאמור, להסביר כי הוא ממש לא התכוון לכך.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: Steph Chambers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"מעולם לא אמרתי את הדברים האלה", אמר בילאפס. "אני לא מבין מאיפה כל זה הגיע, הדברים שלי ממש הוצאו מהקשרם. אני תמיד עומד מאחורי הדברים שאני אומר, אבל אני לא אוהב שמפרשים לא נכון את דבריי. זה משפיע על יותר מדי אנשים. הטלפון שלי הופצץ בהודעות, וכך גם של השחקנים. צריך להתעלם מרעשי הרקע של כל מה שנאמר בתקשורת וברשתות החברתיות".
על אבדיה: "הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו, אבל לא אמרתי שהוא הטוב ביותר. הוא שחקן יעיל מאוד ואני שמח שהוא איתנו, אבל מה שמייחסים לי לא נאמר. יש חמישה שחקנים שאפשר להגיד עליהם שהם הכי טובים בקבוצה".
כאמור, שמו של אבדיה עולה לא מעט בתקופה האחרונה. הוא הציג יכולת גבוהה במשחק אימון שקיימה פורטלנד לפני שלושה ימים ואף נבחר ל-MVP. בנוסף, הוא זכה למחמאות מחבריו לקבוצה. אנפרני סיימונס אמר עליו כי הוא "כמו שעון שווייצרי, יכול לעשות הכול מהכול". בילאפס אמר כי הוא משוכנע שהאוהדים יאהבו אותו ושאבדיה הוא "שחקן מושלם בשבילנו".