לאחר קצת יותר מארבעה חודשים של ציפייה, ה-NBA שבה עם עונת 2022/23 שהחלה הלילה (בין שלישי לרביעי).
האלופה גולדן סטייט הביסה את לוס אנג'לס לייקרס, דריימונד גרין וג'ורדן פול שיתפו פעולה לאחר התקרית בטרום העונה. במשחק הפתיחה גברה סגנית האלופה בוסטון 117:126 על פילדלפיה הודות ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון שקלעו 35 נקודות כל אחד.
3 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם קליי תומפסון
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם קליי תומפסון
האלופה פתחה עם ניצחון קליל. סטף קרי עם קליי תומפסון
(רויטרס)

גולדן סטייט ווריורס - לוס אנג'לס לייקרס 109:123

האלופה שמה בצד את הסערה הגדולה סביב דריימונד גרין וג'ורדן פול וחגגה במשחק הראשון של העונה לעיני הקהל הביתי. המחצית הראשונה עוד הייתה יחסית צמודה, כאשר הלייקרס לא איפשרו לווריורס לברוח, אך ברבע השלישי לחצו המקומיים על הדוושה וטסו ליתרון שחצה כבר את רף ה-20 הפרש.
לברון ג'יימס (31) ואנתוני דייוויס (27) סיפקו מספרים נהדרים, אך זה לא ממש הספיק בשביל הלייקרס בשביל להוות יריב שקול מול החבורה של סטיב קר, לפחות לא במחצית השנייה. אצל המנצחת סטף קרי להט עם 33 נקודות כאשר אנדרו וויגינס תרם 20 וקליי תומפסון הוסיף 18. גרין (4) ופול (12) שיחקו יחדיו, כאשר שחקן הפנים אף מסר אסיסט לגארד.
3 צפייה בגלריה
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום
הסלטיקס פתחו עם חיוך. ג'ייסון טייטום
(AP)

בוסטון סלטיקס - פילדלפיה סיקסרס 117:126

סגנית האלופה פתחה את העונה באולם בו העונה הקודמת הסתיימה, כאשר אז נוצחה בוסטון במשחק מספר 6 בסדרת הגמר על ידי גולדן סטייט. הפעם כאמור, הסלטיקס יצאו עם ידם על העליונה בזכות הופעות ענק של ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון שקלעו 35 נקודות כל אחד.
פילי דווקא התחילה את המשחק טוב יותר, והציגה הגנה טובה בפתיחה - מה שנתן לה יתרון 24:29 בסיום הרבע הראשון. המארחת השתלטה על העניינים ברבע השלישי וברחה ליתרון דו ספרתי, כאשר ג'יימס הארדן (35) וג'ואל אמביד (26) נותנים פייט לצמד טייטום-בראון. מה שהכריע את הכף לצד של בוסטון הייתה התרומה של מלקולם ברוגדון (16) וגרנט וויליאמס (15) מהספסל, בעוד בצד השני המחליפים של הסיקרס תרמו כולם ביחד 11 נקודות בלבד.
טרם פתיחת המשחק ערכו הסלטיקס טקס הוקרה לגדול שחקני המועדון ביל ראסל, שהלך לעולמו ביולי האחרון.
3 צפייה בגלריה
המחווה של בוסטון סלטיקס לביל ראסל
המחווה של בוסטון סלטיקס לביל ראסל
המחווה של בוסטון סלטיקס לביל ראסל
(AP)