ויקטור וומבניאמה הגיע. השחקן שנבחר במקום הראשון בדראפט הציג יכולת לא טובה במשחק ההכנה הראשון בו שיחק במסגרת ליגת הקיץ, אך הלילה (בין ראשון לשני) הראה הצרפתי כמה כישרון טמון בו, כשסיים עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים במשחק בו הפסידה סן אנטוניו 85:80 לפורטלנד.
בניגוד למשחק הקודם, בו קלע ב-15 אחוז בלבד מהשדה ונראה די אבוד על הפרקט לפרקים, הפעם וומבי דייק ב-9 מ-14 מהשדה, לצד אחוזים טעוני שיפור מקו העונשין (7 מ-12) והוסיף גם 3 חסימות. דומיניק בארלו הוסיף 17 נקודות עבור הספרס, אך כאמור זה לא מנע הפסד מהקבוצה של פופוביץ' במשחק ההכנה השני שלה בטרום-עונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
התפוצץ. ויקטור וומבניאמה
(AP Photo/John Locher)
בהחלט נראה כאילו הסנטר הארוך יצא מהשוק שליווה אותו במשחק הקודם, כאשר הוא בעצמו הודה כי הוא "לא ידע מה הוא עושה על הפרקט". הפעם, היה וומבי בלתי ניתן לעצירה והראה מדוע הוא היה השחקן הכי מדובר לקראת הדראפט בקיץ האחרון, ולמה הוא נבחר במקום הראשון.
סן אנטוניו פיגרה לאורך כל המשחק, רוב הזמן בפער דו ספרתי, וצימקה מעט את הפער רק ברבע האחרון. היא קלעה 8 נקודות בלבד ברבע הראשון, בסיומו ירדה בפיגור 19:8. מייקל דבו הוליך את קלעי המנצחת עם 29 נקודות, כאשר הבחירה מספר 3 בדראפט - סקוט הנדרסון - לא שותף כלל במשחק.