דני אבדיה הגיע הערב (שני) לראשונה למתחם האימונים של פורטלנד טרייל בלייזרס, והוא אמור להיות מוצג באופן רשמי במהלך הלילה.
הקבוצה הודיעה באופן רשמי על המעבר של הישראלי לשורותיה בשבת, והיום הוא הגיע למתחם ופגש את חבריו החדשים לקראת אימון הבכורה. בהמשך יוצג במסיבת עיתונאים.
דני אבדיה פוגש את חבריו החדשים
(ONE)
קייסי הולדאל, מצוות המדיה של המועדון, סיפק ניתוח ראשוני לגבי יכולותיו של אבדיה עבור האוהדים בפודקאסט של הטרייל בלייזרס: "הוא היה פנומנלי בעונה האחרונה, אני מרגיש שלא הרבה ראו את זה לאור היכולת של וושינגטון. הוא סיפק עונת שיא בקריירה, הקליעה מחוץ לקשת השתפרה מאוד. הציפייה היא שהוא ימשיך להשתפר בעתיד. הוא שחקן מאוד ורסטילי. הביאו אותו לטווח הארוך, הוא יכול להיות נכס עבור הקבוצה. הוא יכול לעזור לקבוצה בהמון תחומים, היא צריכה שחקנים בעמדה שלו".
אבדיה בן ה-23 רשם העונה שיאי קריירה של 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע למשחק, לצד 43 נקודות בהופעה מדהימה מול ניו אורלינס.
הבלייזרס, שסיימו את העונה החולפת במקום האחרון במערב עם מאזן 61:21, נמצאים בהליך בנייה מחדש. אחרי העזיבה של דמיאן לילארד בשנה שעברה. המאמן המוערך צ'ונסי בילאפס, שזכה באליפות עם דטרויט כשחקן, הפך את הקלעי אנפרני סיימונס לכוכב, ובקבוצה בונים גם על הרכז המוכשר סקוט הנדרסון שסיים את עונתו הראשונה ועל הסנטר דיאנדרה אייטון שנבחר בעבר ראשון בדראפט.