קוסטאס סלוקאס עשה בקיץ מעבר לא ייאמן: הוא עבר מאולימפיאקוס ליריבה השנואה פנאתינייקוס. בגמר היורוליג הקודם הוא הפסיד לריאל מדריד בשנייה האחרונה עם אולימפיאקוס, הפעם הוא הוביל את פאו לניצחון ענק על ריאל (80:95) וזכייה ביורוליג, בפעם השביעית בתולדותיה ולראשונה מאז 2011.
עם הצגה של 24 נקודות בגמר, סלוקאס נבחר ל-MVP של הפיינל פור והפך לשחקן השני בהיסטוריה שזוכה ביורוליג עם שלוש קבוצות שונות (אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס), אחרי שאראס. "ההרגשה מדהימה, אני כ"כ שמח. אני לא יכול להסביר מה אני מרגיש", אמר הגארד בסיום, "היה לנו משחק מדהים מול ריאל מדריד, שהיא קבוצה אדירה. נלחמנו עד הסוף, אני שמח בשביל כל המועדון הנפלא הזה ובשביל חבריי לקבוצה. אני גאה בהם. מגיע גם לקהל המדהים שלנו, שלא מפסיק לעודד".
2 צפייה בגלריה
קוסטאס סלוקאס
קוסטאס סלוקאס
הגביע ירוק. פאו חוגגת
(צילום: Odd ANDERSEN / AFP )
2 צפייה בגלריה
קוסטאס סלוקאס
קוסטאס סלוקאס
משחק ענק שלו. קוסטאס סלוקאס
(צילום: Odd ANDERSEN / AFP )
עבור מאמנו ארגין עתמאן זאת הייתה הזכייה השלישית בקריירה, אחרי שלקח פעמיים את היורוליג עם אפס אנאדולו. המאמן הטורקי אמר בסיום: "מרגיש מדהים. יש פה 15,000 אוהדים, אנחנו ראויים לזה והאוהדים ראויים לזה. עשינו עונה נהדרת ומשחק נהדר, היינו במינוס 15 וחזרנו. אני מאוד שמח וגאה, איבדתי את אבא שלי לפני חודש. אני בטוח שהוא ראה את זה. הוא היה איתי בכל האליפויות שלי, שוב תודה, לכל הקהל שלנו וגם לאוהדים שלי בטורקיה שתמכו בי כל הזמן".
הסנטר מתיאס לסור הוסיף: "כל העונה אני אומר שאני רק רוצה לזכות ביורוליג, זה היה מאוד חשוב עבורי. אני חסר מילים, זה מדהים מה שעשינו. עכשיו אנחנו רוצים לחגוג".