לברון ג'יימס, הזוכה טרי במדליית זהב באולימפיאדת פריז יחד עם נבחרת ארה"ב, מצא את עצמו במוקד סערה ברשתות החברתיות בעקבות תקרית עם אוהד צעיר בפריז.
בסרטון שפורסם בטיקטוק רואים את ג'יימס הולך עם אישתו , כאשר אוהד צעיר עם טלפון נייד התקרב אליו. כאשר הילד התקרב לג'יימס, נשמע כוכב נבחרת ארה"ב ולוס אנג'לס לייקרס אומר לו בתקיפות "תעצור, אל תעשה את זה". אחד מאנשי הפמליה של ג'יימס דחף בעדינות את הילד הצידה. בכניסה למסעדה בפריז, חיכו ללברון ג'יימס המון צלמים, והוא רקד בכניסה. אולם התקרית עם הילד שבסך הכל רצה כנראה להצטלם עם לברון משכה את תשומת הלב. "למייקל ג'ורדן דבר כזה לא היה קורה", עקץ אחד המגיבים. "הוא היה יכול להיות הרבה יותר נחמד", כתבו מגיבים נוספים.

2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס והבת שלו זורי
לברון ג'יימס והבת שלו זורי
לברון ג'יימס עם הזהב
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום מסך)
היו גם כאלה שהגנו על לברון. "הוא לא ניפנף אותו, הוא מבקש ממנו לעצור, זה קצת מפחיד שמתקרבים אליך בצורה כזאת", נכתב.
יום קודם לכן, לברון ג'יימס ונבחרת ארה"ב ניצחו את צרפת במשחק הגמר וזכו במדליית הזהב. זוהי מדליית הזהב השלישית של ג'יימס בקריירה האולימפית שלו, בנוסף לארבע אליפויות ה-NBA בהן זכה. זאת הייתה מדליית הזהב החמישית ברציפות של נבחרת ארה"ב
"אני מאוד שמח על כך שאני עדיין יכול לשחק את המשחק הזה", אמר ג'יימס לאחר הניצחון. "שיחקתי ברמה גבוהה, שיחקתי עם 11 שחקנים מעולים נוספים וצוות אימון נהדר, ועשינו זאת עבור המדינה שלנו. זה היה רגע נפלא".