ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי ת"א מול ולנסיה נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג. מוליכת היורוליג פנרבחצ'ה מחצה בחוץ את אלבה ברלין, משחק נפל לתמיר בלאט. ים מדר קלע 14 נקודות, אך לא הצליח לעזור לפרטיזן בלגרד להימנע מהפסד בדרבי לכוכב האדום.
פנאתינייקוס ניצחה את מילאנו החלשה, שסופרת כבר שמונה הפסדים רצופים ביורוליג. מונאקו הפתיעה את ריאל מדריד וניצחה אותה בחוץ 94:95 בתום הארכה ודרמה גדולה.
3 צפייה בגלריה
מרקו גודוריץ'
מרקו גודוריץ'
פנר שבה בענק למסלול הניצחונות. מרקו גודוריץ'
(צילום: EPA)
אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 104:75 | מוליכת היורוליג שבה לנצח לאחר ההפסד הביתי לריאל מדריד במחזור שעבר, ועשתה זאת בגדול. הטורקים הוליכו מהפתיחה, אך ברבע השני טסו ליתרון דו ספרתי, בעוד המארחת נראתה אבודה בדרך להפסד תשיעי ברציפות - והקריסה של אלבה נמשכת. קרסן אדוארדס ומרקו גודוריץ' הוליכו שמונה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אצל פנרבחצ'ה. הצד של אלבה, תמיר בלאט סיים משחק חלש ללא נקודות (0 מ-5 מהשדה), יובל זוסמן סיים עם 6 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות.
ריאל מדריד - מונאקו 95:94 (הארכה) | איזו דרמה. הבלאנקוס כבר היו בטוחים שהם יוצאים עם ניצחון שביעי ברציפות, אך כמו בלא מעט מקרים - מייק ג'יימס טרף את הקלםים. ריאל פתחה טוב יותר את המשחק, אך הצרפתים לא ויתרו ואף הפכו ונטלו את ההובלה ברבע השלישי. רבע רביעי מוצלח של המארחת העביר אליה שוב את היתרון, כאשר 20 שניות לסיום, במצב של ארבע נקודות יתרון - ג'ורדן לויד נפצע בצורה מדאיגה וירד לקבל טיפול. 6 שניות לסיום, קיבל ג'יימס את הכדור וקלע שלשה מדהימה מעל אדי טבארס, שעד אותו רגע היה האיש של ריאל עם 15 נקודות ו-15 ריבאונדים - וגם סחט עבירה. ג'יימס דייק מהקו והמשחק נגרר להארכה.
מייק ג'יימס קלע ארבע נקודות מתוך שבע הנקודות של מונאקו בהארכה, בה שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות. במצב של 92:95 לאורחת סרחיו רודריגס החטיא ניסיונות להשוות את המשחק, ודזנאן מוסא הצליח רק לסחוט עבירה ולקלוע פעמיים מהקו. זה לא הספיק, ולאחר ניצחון החוץ על המוליכה במחזור הקודם, ריאל מפנה את המקום השני למונאקו בתום מותחן נהדר.
3 צפייה בגלריה
שחקן מונאקו מייק ג'יימס מול שחקן ריאל מדריד נייג'ל וויליאמס גוס
שחקן מונאקו מייק ג'יימס מול שחקן ריאל מדריד נייג'ל וויליאמס גוס
ניצון דרמטי למונאקו. מייק ג'יימס מול נייג'ל וויליאמס גוס
(EPA)
פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום בלגרד 76:73 | הפסד ביתי שני ברציפות לחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ', ורביעי ברציפות בכלל ביורליג. המארחת דווקא החלה את המשחק היטב, אך רבע שני מפלצתי של הכוכב האדום השאיר את היריבה העירונית בהלם. ים מדר קיבל 28 דקות והחזיר עם 14 נקודות, אך זה לא עזור לפרטיזן. נמניה נדוביץ' הוליך את קלעי הכוכב האדום עם 20 נקודות בדרך לניצחון בדרבי הלוהט של בלגרד.
3 צפייה בגלריה
שחקן פנאתינייקוס פאריס לי
שחקן פנאתינייקוס פאריס לי
פנאתינייקוס עם ניצחון על מילאנו. פאריס לי
(EPA)
פנאתינייקוס - מילאנו 77:90 | היוונים יוצאים ממאזן שלילי ועולים ל-6:6, כמו מכבי ת"א, זאת לאחר שסגרו ניצחון רביעי ברציפות. מנגד, הקבוצה של אטורה מסינה סופרת כבר שמונה הפסדים ברציפות, והאור בקצה המנהרה לא נראה עבור מילאנו. האורחת דווקא החלה טוב יותר וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון, אך רבע אחרון נהדר של פאו עזר לה לגרור את המשחק להארכה, שם רק המארחת הייתה על המגרש. דוויין בייקון היה האיש של פנאתינייקוס עם 31 נקודות, כאשר פאריס לי תרם 22.