בקליבלנד מרוצים מאוד מפתיחת העונה הנהדרת של הקבוצה. הקאבלירס נמצאים ברצף של שמונה ניצחונות ומחזיקים במאזן 1:8, כאשר הלילה (בין ראשון לשני) הקבוצה של בי.ג'י. ביקרסטאף עשתה מה שהצליחה לעשות לפני כן רק פעם אחת - לנצח את האקס לברון ג'יימס.
100:114 הייתה התוצאה לזכות הקאבס בסיום המשחק, כאשר דונובן מיצ'ל הפגיז 33 נקודות בעוד דריוס גרלנד תרם 24 למנצחת. לברון קלע 27 בצד השני בעוד אנתוני דייויס הוסיף דאבל דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך הקבוצה מעיר המלאכים ירדה למאזן 7:2, ופתיחת העונה הרעה של ל.א. ממשיכה.
3 צפייה בגלריה
שחקני קליבלנד קאבלירס
שחקני קליבלנד קאבלירס
הקאבס נראים נהדר בפתיחת העונה
(AP)
כאמור, הייתה זו הפעם השנייה בלבד שהקאבס מצליחים לגבור על לברון, כאשר הפעם הנוספת הייתה לפני יותר מ-11 שנים, כאשר קינג ג'יימס היה במיאמי. קליבלנד ניצחה אמנם את הלייקרס ב-2019, כשלברון היה חלק מהקבוצה - אך אז הכוכב היה פצוע ולא לקח חלק בהתמודדות.
מעבר לניצחון על האקס המיתולוגי שהוביל את הארגון לאליפות היחידה בתולדותיו, היכולת הנהדרת שמציה קליבלנד מתחילת העונה מעלה את האפשרות שהקבוצה תצליח להגיע השנה לפלייאוף - דבר שלא הצליחה לעשות ללא לברון מאז 1998.
3 צפייה בגלריה
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיצ'ל
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיצ'ל
יחזיר את קליבלנד לפלייאוף? דונובן מיצ'ל
(AP)
כוכב הניצחון של הקאבס דונובן מיצ'ל, שגדל כאוהד של קליבלנד ובתור מעריץ של לברון אמר בסיום המשחק: "תמיד צריך לתת כבוד לגדולה. כשהגדולים ביותר נמצאים איתך על הפרקט, אתה צריך למצוא את הדרך להתחרות ולהשיג את הניצחון. עשינו את מה שאנחנו בדרך כלל עושים ולמרבה המזל זה היה נגד לברון, אבל לא היה כאן ניסיון להצהרה או משהו כזה".
"לברון עשה ועושה המון עבור העיר הזו", אמר דריוס גרלנד. "עצם העבודה שיש דור חדש של שחקנים מוכשרים, שמשחקים כדורסל שכולפ אוהבים - זה יהיה משמעותי מאוד בשביל העיר אם נגיע לפלייאוף. לשם אנחנו דוחפים".
3 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
(AP)
קינג ג'יימס בעצמו התייחס לסיכויים של קבוצתו לשעבר העונה: "הם עשו עבודה נהדרת בכל הנוגע לבניית הסגל בטרום העונה. יש להם קבוצה מעולה ומאמן מצוין. הם קבוצה מאוזנת עם חבורה של שחקנים שרוצים לשחק כדורסל".