האלופה גולדן סטייט הפסידה הלילה (בין חמישי לשישי) 130:129 לאורלנדו בחוץ. הווריורס ספגו הפסד חוץ חמישי בחמישה משחקים ובסך הכול עומדים על מאזן של 6:3 מפתיחת העונה. זו בסך הכול הפעם השנייה בהיסטוריה שהאלופה מפסידה בחמשת משחקי החוץ הראשונים של העונה וזה לא קרה מאז פילדלפיה ב-1956/7.
"אנחנו צריכים להציל את עצמנו", אמר סטיב קר אחרי המשחק, "כי אף אחד אחר לא יגיע". קר התכוון לרוטציה הרחבה שהוא משתמש בה העונה והמשיך: "היו לנו תשעה משחקים עד עכשיו ובחנו הרבה שילובים שונים, זה הזמן לנסות משהו שונה. כולם הולכים לקבל הזדמנות לשחק. יש לנו שחקנים שמתים להיות במגרש ואנחנו צריכים למצוא את השילובים הנכונים".
2 צפייה בגלריה
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
מאזן חוץ רע. קר
(AFP)
המאמן המשיך ואמר: "הם זרקו 46 זריקות עונשין, אנחנו 15, קשה מאוד לנצח כשאתה נותן ליריבה 46 זריקות עונשין. זה לא קשור רק לשחקנים הצעירים, זה נוגע לכולם. ברגע שהשחקנים שעלו מהספסל היו במגרש, היינו כבר מעבר לתחום העבירות. זה היה גרוע וזה קורה לנו כל העונה".
דריימונד גרין אמר: "אני לא הולך להפנות אצבע מאשימה לעבר השחקנים הצעירים. כן, זו אשמתם, אבל לא יותר ממה שזו אשמתנו. יש להם מה ללמוד, אבל גם לנו יש אחריות ואנחנו לא עומדים בה".
2 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ' שחקן דנבר מול ג'רמייה רובינסון ארל שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר
ניקולה יוקיץ' שחקן דנבר מול ג'רמייה רובינסון ארל שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר
מקום שישי בכל הזמנים. יוקיץ'
(צילום: AP)

השיא של יוקיץ'

דנבר ניצחה 110:122 את אוקלהומה סיטי ת'אנדר וניקולה יוקיץ' קבע טריפל-דאבל מספר 79 בקריירה כשהוא מטפס למקום השישי בכל הזמנים. הסרבי קלע 15 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים ו-14 אסיסטים ושבר את השוויון שהיה לו עם ווילט צ'מברליין. הפער של יוקיץ' מלברון ג'יימס החמישי עדיין גדול, ולכוכב הלייקרס יש 105 טריפל-דאבלים במהלך הקריירה. לפניו יש את ג'ייסון קיד (107), מג'יק ג'ונסון (138), אוסקר רוברטסון (181) וכמובן ראסל ווסטברוק (194).
אחרי המשחק אמר יוקיץ': "זה נחמד שמשווים לשחקן שהוא כנראה אחד הגדולים אי פעם. זו המורשת שאני משאיר מאחוריי". בדנבר דאגו לסנטר עם כדור חתום על ידי כל השחקנים אחרי המשחק.