גולדן סטייט ומילווקי נפגשו הלילה (בין שבת לראשון) כשכל אחת הגיעה במגמה הפוכה לגמרי. הווריורס הגיעו עם רצף של שלושה הפסדים, בעוד הבאקס עם רצף של שלושה ניצחונות. לאחר המפגש בין השתיים, הרצף של שתיהן נקטע, עם ניצחון 116:125 של האלופה בתום הארכה - והאיש שאחראי לכך הוא סטף קרי.
בתקשורת האמריקאית כבר רגילים לעסוק בהופעות ההיסטוריות של אחד הקלעים הגדולים בתולדות הליגה, אך הלילה ההופעה של סטף הייתה מעולם אחר. הגארד שסיים עם 36 נקודות, קלע 22 מהן ברבע האחרון ובהארכה וסידר ניצחון מספר 35 העונה לגולדן סטייט - שעלתה למקום השישי במערב.
1 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
אבל אלה לא רק הקליעות. בהיעדרו של יאניס אצל הבאקס, סטף היה הכוכב הגדול ששינה במו ידיו את תמונת המשחק, כולל חסימה מהסרטים על ג'רו הולידיי ברגעי הסיום, זאת לאחר שקלע שלשה שכפתה שוויון 19 שניות לסיום 48 הדקות.
"הוא הגיע משום מקום", התלהב דריימונד גרין בסיום מהחסימה של חברו לקבוצה. "לג'רו היה קו ישיר לטבעת". אגב גרין, הפורוורד של הווריורס נפצע לאחר היתקלות רגליים עם הולידיי, ונאלץ לרדת לקבל טיפול בחדר ההלבשה במהלך הרבע השלישי, אך חזר כשנותרו 38.7 שניות לסיום הרבע.
סטף עצמו לא התרגש יתר על המידה לאחר ההצגה, וכששדרת הקווים של NBC אמרה לו שהוא נראה עייף, ענה הגארד בהומור: "אני פשוט מזדקן". על החסימה הגדולה על הולידיי אמר: "אחרי שאתה קולע כמה זריקות גדולות, למצוא את עצמך בעמדה שאתה עושה משהו משמעותי בצד ההגנתי - זה מרים את כולם, בגלל שזה מפתיע. אני חושב שקיבלתי על זה יותר הערכה מכל זריקה שקלעתי".
"אהבתי מאוד את המשחק הזה", אמר מאמן הווריורס סטיב קר בסיום. "אני חושב שהיינו תחרותיים לאורך כל ההתמודדות, ושהיינו טובים ויציבים כל הערב".