מכה קשה לנבחרת ספרד בכדורסל, כשלושה שבועות לפני אליפות העולם. הגארד ריקי רוביו הודיע היום כי הוא לא הולך לשחק כדורסל בתקופה הקרובה. "החלטתי לקחת הפסקה מפעילות מקצוענית כדי להתמקד בבריאותי הנפשית", הצהיר רוביו בן ה-32.
"אני רוצה להודות לכל התמיכה שקיבלתי מאיגוד הכדורסל הספרדי, הם הבינו את ההחלטה שלי", המשיך שחקנה של קליבלנד קאבלריס, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. "היום המשמעות של המוטו שלנו 'המשפחה' היא בעלת משמעות יותר מתמיד. אני מבקש שיכבדו את פרטיותי כדי שאוכל להתמודד עם הרגעים האלה ולתת יותר מידע כשיגיע הזמן הנכון".
1 צפייה בגלריה
ריקי רוביו
ריקי רוביו
ספרד תסתדר בלעדיו? רוביו
(צילום: EPA/MARISCAL)
רוביו נבחר לשחקן המצטיין של המונדובאסקט ב-2019 כשספרד זכתה במדליית הזהב, וכעת האלופה תיאלץ להסתדר בלעדיו. גם גארד מכבי ת"א לורזנו בראון, שהחליף את רוביו בקיץ שעבר בעמדה והוביל את ספרד לזכייה ביורובאסקט, בחר לוותר על הטורניר כדי להחלים מפציעה.

חבר חדש לים מדר

פנרבחצ'ה, קבוצתו החדשה של ים מדר, הודיעה על החתמתו של הרכז הברזילאי ראול נטו, שעוזב את ה-NBA לאחר שמונה עונות ב-NBA ומגיע לראשונה בקריירה ליורוליג. נטו בן ה-31, שחתם לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, שיחק בוושינגטון וויזארדס לצד דני אבדיה בין 2020 ל-2022.