יאבד את תואר ה-MVP? ג'ואל אמביד נפצע אמש (בין שלישי לרביעי) בהפסד של פילדלפיה סיקרס 119:107 לגולדן סטייט, אבל הפציעה עצמה היא לא הדבר היחיד שמדאיג אותו.
אמביד זכה בתואר ה-MVP של הליגה בעונה שעברה, והוא רוצה לזכות בו גם השנה. אבל לפי חוקי הליגה החדשים, מועמדים ל-MVP חייבים לשחק לפחות ב-80 אחוז ממשחקי העונה הסדירה. אמביד כבר החמיץ 12 משחקים, כשהמקסימום שאפשר להחמיץ הוא 17 משחקים. הוא יצטרך לשחק ב-31 מתוך 36 המשחקים הנותרים של הסיקרס כדי להיות זכאי להתמודד על התואר.
1 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד נפצע
ג'ואל אמביד נפצע
ג'ואל אמביד נפצע. לכמה זמן ייעדר?
(צילום: AP Photo/D. Ross Cameron)
הסנטר ירד מהמגרש בצליעה במהלך הרבע הרביעי, ופילדלפיה הודיעה כי הוא יעבור בדיקת MRI. מאמנו ניק נרס אמר בסיום: "הוא לא נפצע בברך שמטרידה אותו בתקופה האחרונה, אנחנו נצטרך לחכות ולראות, הוא אמר שהכל בסדר". זה היה משחק החזרה של אמביד אחרי שניים בהם נותר מחוץ לסגל. בשבוע שעבר קלע אמביד 70 נקודות נגד סן אנטוניו ונראה בכושר שיא, אולם מאז פיספס שני משחקים. הוא חזר אמש למגרשים, אך לצערו שוב נפגע.
בינתיים, הוא ירד למקום החמישי בטבלאות ההימורים ל-MVP. ניקולה יוקיץ' במקום הראשון אצל סוכנויות ההימורים, אחריו שיי גילג'ס-אלכסנדר, לוקה דונצ'יץ ויאניס אנדטוקומבו.
אמביד פיספס השבוע משחק מול ניקולה יוקיץ' ודנבר נאגטס בגלל פציעה. האוהדים בדנבר התעקשו שמדובר בפחד מצדו להתמודד מול האלופה - וספציפית מול יוקיץ' - ופצחו בשירת "איפה אמביד?". אחדים אף הניפו שלטים שמבקשים מהציבור עזרה במציאת השחקן. בתגובה, ה-MVP סימן להם שהוא לא שומע אותם. אחרי ההפסד אמש לווריורס, פילדלפיה סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים - ותקווה שאמביד יחזור במהרה למגרשים.