האם לברון ג'יימס יתאחד עם קיירי ארווינג בדאלאס? על פי מספר דיווחים בארה"ב, קיירי פנה ללברון במטרה לבדוק אם הוא מוכן לעבור לדאלאס מאבריקס. כמו כן, ארווינג ביקש מראשי דאלאס לבחון את האפשרות להביא את לברון בטרייד.
השניים שיחקו יחד בקליבלנד קאבלירס בין השניים 2014 ל-2017 והובילו את הקבוצה לאליפות היסטורית. מאז היו לא מעט ניסיונות לאחד בין שניהם, שלא צלחו. בין היתר, קיירי רצה לעבור ללייקרס העונה. אבל בסופו של דבר עבר מברוקלין נטס לדאלאס מאבריקס. ארווינג עדיין לא חתם על חוזה חדש במאבס והוא כרגע שחקן חופשי, לברון מחזיק בחוזה לעונה נוספת בלייקרס בה הוא צפוי להרוויח 48 מיליון דולר.
1 צפייה בגלריה
לברון וקיירי
לברון וקיירי
לברון וקיירי
(צילום: AP)
אם לברון אכן יחתום בדאלאס, יווצר טריו כוכבים מרשים יחד עם קיירי ולוקה דונצ'יץ'. בארה"ב מביעים ספק לגבי טרייד שכזה, אולם אם לברון ילחץ על ראשי הלייקרס - זה דבר שעשוי לקרות. דיווחים נוספים טוענים שלברון לא מרוצה מהסגל הנוכחי של הלייקרס, שהודחו בגמר המערב עם הפסד 4:0 לדנבר. ג'יימס רמז כי בכוונתו לפרוש מכדורסל, אולם נראה שהוא ימשיך לעונה נוספת.
על אף העובדה שדאלאס רשמה עונה זוועתית והשילוב בין דונצ'יץ' לקיירי ארווינג לא הביאה אותה אפילו לפלייאוף, היא מעוניינת להחתים את ארווינג על חוזה חדש שישאיר אותו בקבוצה.