אנתוני דייויס יישאר בלוס אנג'לס לייקרס עד 2028. אחד משני הכוכבים הגדולים של הקבוצה (לצד לברון ג'יימס) סיכם על הארכת חוזה ל-3 שנים נוספות בעיר המלאכים תמורת 186 מיליון דולר לכל התקופה.
הארכת החוזה של דייויס היא היקרה בתולדות הליגה עם שכר שנתי ממוצע של 62 מיליון דולר. דייויס, שצפוי להרוויח כמעט 84 מיליון דולר בשנתיים הקרובות (בהן הוא היה חתום עוד לפני הארכת החוזה), היה מוכן לוותר על אופציית השחקן שלו בעונת 2024/25 תמורת שכר גבוה הרבה יותר בשלוש השנים שלאחר מכן. בסך הכל, ירוויח 270 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.
2 צפייה בגלריה
דייויס
דייויס
שכר עתק. דייויס
(צילום: AP Photo/Jae C. Hong)
דייויס בן ה-30 סובל בשנים האחרונות מפציעות רבות שמשביתות אותו לא מעט במהלך העונה, אבל הג'נרל מנג'ר של אל.איי, רוב פלינקה, החליט לתת לו את מבוקשו. בטח כשלא ברור עוד כמה שנים לברון ג'יימס ימשיך לכדרר ב-NBA. דייויס לא עבר את רף 60 המשחקים באף אחת משלוש העונות האחרונות שלו, ושיחק מעל הכמות הזו פעם אחת בלבד מאז 2018/19.
דייויס הגיע ללייקרס ב-2019 בטרייד מניו אורלינס וכעבור שנה זכה עם המועדון באליפות ה-NBA במהלך ה'בועה' באורלנדו. אשתקד סיפק פלייאוף נהדר והעמיד ממוצעים של 26 נקודות ו-12.5 ריבאונדים לערב.
2 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
לא נתנו ללכת. דייויס
(EPA/CAROLINE BREHMAN)
דייויס - שנבחר ארבע פעמים בחמישייה הראשונה של העונה ב-NBA - רשם ממוצעים של 25 נקודות ושתי חסימות לפחות בעונה אחת חמש פעמים בקריירה - שלישי רק לשאקיל אוניל וקארים עבדול-ג'באר. במהלך הפלייאוף האחרון, דייויס הפך לשחקן הלייקרס השלישי עם 50 חסימות בפלייאוף בודד, גם כן לצד שני הכוכבים הללו.