האם הבעלים לשעבר של הפועל ירושלים לשעבר בדרך לרכישת אחוזים בקבוצת היורוליג וירטוס בולוניה? על פי פרסום ב"באסקט ניוז", אורי אלון ואייל חומסקי, שעד לא מזמן החזיקו במניות של הקבוצה מהבירה, מנהלים מגעים לרכישת הקבוצה האיטלקית. על פי הדיווח גם גיא הראל צפוי לקחת חלק בקבוצת הרכישה.
מאז הקיץ שעבר, השתנתה תמונת הבעלות בבולוניה. מאסימו זנטי, שהוא עדיין הבעלים של הרוב במועדון, מכר חלק ממניותיו וכעת הוא נתמך על ידי משקיע נוסף כמו איש העסקרים קרלו גררדי, שמחזיקה בכ-45 אחוזים מניות הקבוצה. עכשיו באיטליה טוענים כי זנטי לא ימשיך להחזיק לאורך זמן את חלקו.
2 צפייה בגלריה
אורי אלון ספונסר הפועל ירושלים
אורי אלון ספונסר הפועל ירושלים
יצטרף למועדון הסגור של היורוליג? אלון
(צילום: עוז מועלם)
בשבועות האחרונים החלה חרושות שמועות על כניסה של משקיע פוטנציאלי חדש וב"באסקט ניוז" טוענים כי מדובר בקבוצת משקיעים ישראלית, בהובלת הבעלים לשעבר של הפועל ירושלים, אייל חומסקי. עוד נטען בדיווח כי הקבוצה הישראלית כוללת גם אנשים נוספים אשר שמשו בעלים בירושלים – המנכ"ל לשעבר גיא הראל, והבעלים לשעבר שאף תומך בקבוצה הכדורגל הירושלמית, אורי אלון.
2 צפייה בגלריה
אייל חומסקי
אייל חומסקי
הפנים לאיטליה? חומסקי
(צילום: עמית שבי)
אלון הפך לפני 11 שנה לבעלים של הפועל ירושלים ותקופתו במועדון זכתה הקבוצה בשתי אליפויות – ב-2015, 2017, לפני שוויתר על חלקו בבעלות ב-2018. חומסקי המשיך להחזיק את חלקו בקבוצה עד הקיץ שעבר. הקבוצה האיטלקית הוקמה ב-1871 זכתה ב-16 אליפויות ו-8 גביעים. ביורוליג היא זכתה ב-1998 ו-2001. בעונה החולפת היא הודחה בשלב הפלייאין על ידי באסקוניה.
ימאל והשחקנים מבקרים בקאמפ נואו המחודש
(יבאדיבות ONE)