בלייקרס נשמו לרווחה לאחר שרשמו הלילה (בין ראשון לשני) סוף סוף את ניצחון הבכורה לעונת 2022/23 לאחר פתיחת עונה נוראית שכללה חמישה הפסדים רצופים. לברון ג'יימס וחבריו גברו 110:121 על דנבר כאשר קינג ג'יימס מוליך את קלעי המנצחת עם 26 נקודות, להן הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. אנתוני דייויס הוסיף 23 ו-15 ריבאונדים.
ראסל ווסטברוק, שהעלה את חבריו ליתרון דו ספרתי בדקה האחרונה וסגר למעשה עניין, תרם 18 לקבוצה של דרווין האם, שהייתה האחרונה בליגה שעדיין לא ניצחה עד הלילה. שחקני ל.א. חגגו בחדר ההלבשה עם מאמנם שחגג ניצחון בכורה כמאמן ראשי בליגה, ושפכו עליו מים בתקווה שמעתה הניצחונות יזרמו יותר בעיר המלאכים.
1 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק
קלע נקודות בזמן מכריע והוציא את הרוח מהמפרשים של דנבר. ראסל ווסטברוק
(AP)
"היינו צריכים להוכיח משהו לעצמנו, לא לתקשורת ולאף אחד אחר", אמר האם בסיום המשחק. "אני מרגיש נהדר לגבי האופן שבו הגבנו היום". ווסטברוק נשאל לגבי תחושתו לגבי היותו שחקן שעולה מהספסל: "כמו שאמרתי בעבר, אעשה כל מה שנדרש ממני כדי לעזור לקבוצה לנצח".
אנתוני דייויס, שכאמור סיים עם דאבל דאבל נהדר התייחס לפציעה ממנה סבל ערב המשחק: "זה תלוי ביום. יום אחד אני מרגיש נהדר, ולמחרת זה קשה. אני מנסה לנהל את זה ולקבל טיפול".

דאגה אצל האלופה

בגולדן סטייט סופרים שני הפסדים ברציפות, והאלופה עדיין לא הצליחה לנצח העונה מחוץ לביתה (מאזן 3:0 בחוץ). הלילה הפסידו הווריורס 128:114 לדטרויט בעוד תצוגה הגנתית חלשה והם במאזן שלילי בתום שבעה משחקים (4:3). האורחת הוליכה כבר ביתרון דו ספרתי, אך הפיסטונס הגיבו בריצת 9:29 והשתלטו על העניינים בדרך לניצחון שני העונה.
סטף קרי המשיך בכושרו הנפלא מתחילת העונה (32 נקודות ו-6 ריבאונדים) ורשם רצף שני העונה של שלושה משחקים עם 30 נקודות ומעלה, כאשר גם לג'ורדן פול היה משחק מצוין (30). עם זאת, מלבדם אף שחקן בקבוצה של סטיב קר לא קלע בספרות כפולות, זאת לעומת הפיסטונס אצלהם כל שחקני החמישייה הראשונה קלעו 15 נקודות ומעלה, כאשר ארבעה שחקנים קלעו מעל 20.
"אנחנו לא מפסיקים לעשות עבירות, משהו צריך להשתנות אצל השחקנים", אמר המאמן סטיב קר בסיום בהתייחסו לכך שהיריבה הלכה 38 פעמים לקו. "אנחנו לבטח בתחתית הליגה בכל הנוגע ליעילות בהגנה וזה מציב אותנו במצבים רעים בהגנה".