במילווקי היו במצב רוח טוב הלילה (בין שני לשלישי) לאחר שחזרו למסלול הניצחונות ב-NBA עם 114:122 ביתי על מיאמי. הבאקס כבר הוליכו ביתרון של 25 הפרש, סגנית האלופה צימקה ברבע המכריע והצליחה להוריד את הפער לחד ספרתי - אך זה לא הספיק בשביל קאמבק.
ואם מדברים על מצב רוח טוב, כוכב מילווקי, יאניס אנדטקומבו, הגיע למסיבת העיתונאים בסיום המשחק כשהוא מחופש לענק הירוק. היווני עשה זאת לכבוד ליל כל הקדושים שנחגג בארה"ב. "לענות בקול של יאניס או בקול של הענק הירוק?", השתעשע יאניס עם העיתונאים. הייתה לו סיבה להיות מחוייך. הוא קלע 33 נקודות, להן הוסיף 7 ריבאונדים והיה המצטיין במדי המנצחת. דמיאן לילארד היה מצוין גם הוא (25 נקודות) אחרי שקלע 6 נקודות במשחק הקודם.
1 צפייה בגלריה
שחקן מילווקי באקס יאניס אנדטוקומבו
שחקן מילווקי באקס יאניס אנדטוקומבו
מצב רוח טוב במילווקי. יאניס אנדטוקומבו
(Benny Sieu/Reuters)
תחילה, התייחס יאניס לתרומה של שחקני הספסל: "הם נכנסו למשחק טוב מאוד והביאו איתם הרבה אנרגיה וקשיחות. הם מניעים את הכדור כל הזמן ומחפשים את השחקן הפנוי. הם צריכים להמשיך כך גם במשחקים הבאים".
על הירידה ברמה בדקות הסיום ועל כך שמיאמי קיזזה את הפער ברבע האחרון: "יש רגעים שאנחנו משחקים בצורה מרושלת, מחטיאים מהקו, לא שומרים כמו שצריך. זה עלול לקרות, צריך ללמוד מזה להמשך. אנחנו צריכים להיות טובים יותר. בשורה התחתונה, ברגע שאתה מוביל ב-20 הפרש אתה חייב לגמור את המשחק. היום לא עשינו את זה, ואני מקווה שנשתפר".
בצד השני, מיאמי ספגה את הפסדה השלישי העונה וירדה למאזן 3:1. המאמן אריק ספולסטרה אמר בסיום: "אפשר להגיד ש'הרווחנו' את זה שנקלענו לפיגור של 25 הפרש. עם זאת, לאחר מכן החבר'ה הצעירים נלחמו ועשו הרבה דברים טובים. אני בטוח שבמילווקי חשבו שהמשחק גמור ורק רצו להעביר את הזמן, אבל החבר'ה שלנו שינו את המומנטום. לצערי, זה לא הספיק".
כזכור, בעונה שעברה מיאמי הדהימה את מילווקי בסיבוב הראשון של הפלייאוף, כשהדיחה אותה עם 1:4 מדהים בסדרה. ההיט הגיעו לסדרה מהמקום השמיני (דרך משחקי הפלייאין), בעוד הבאקס סיימו במקום הראשון במזרח ובליגה בכלל, עם מאזן 24:58. הקבוצה של ספולסטרה המשיכה עד גמר הפלייאוף, שם הפסידה 4:1 לדנבר נאגטס וניקולה יוקיץ', שזכו באליפות.