קליי תומפסון ערך הלילה (בין חמישי לשישי) את הופעת הבכורה שלו במדי דאלאס - בהפסד 107:102 ליוטה במשחק קדם עונה. לראשונה בקריירה, תומפסון לא לבש את מדי גולדן סטייט, הקבוצה בה שיחק במשך 13 עונות וזכה איתה ב-4 אליפויות.
"לא הייתי כל-כך נרגש מאז משחק מספר 1 בגמר 2015", אמר תומפסון, שקלע 10 נקודות ב-18 דקות - כולן במחצית הראשונה. "היה נהדר פשוט לצאת לפרקט ולהתגבר על ההתרגשות. זו הייתה חוויה חדשה, אחרי כל-כך הרבה זמן במקום אחד".
2 צפייה בגלריה
קליי
קליי
בכורה מרגשת. קליי
(צילום: Kevin Jairaj-Imagn Images)
תומפסון, שהיה כמובן חלק מצמד ה"ספלאש ברדרס" המפורסם לצד סטפן קרי, בחר להצטרף לדאלאס כשחקן חופשי בקיץ האחרון. הלילה הוא לבש את הגופייה עם המספר 31, שכן המספר 11 - המזוהה איתו - שייך לקיירי ארווינג. בחירת המספר החדש, לדבריו, היא מחווה לכוכב העבר האגדי רג'י מילר, גיבור ילדותו.
הקהל בדאלאס קיבל את תומפסון בהתלהבות רבה וגם מאמנו, ג'ייסון קיד, פרגן לשחקן החדש. "יש הרבה דברים חיוביים בהופעה שלו הערב. הוא לקח כמה זריקות טובות שכולנו יודעים שהוא מסוגל לקלוע". בסיום סיפר תומפסון כי הוא סובל מכאבים בגב, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק השני של המאבריקס בהכנה - מול לוס אנג'לס קליפרס - ממנו ייעדר שוב לוקה דונצ'יץ' (פציעה בשריר התאומים).
2 צפייה בגלריה
נכט
נכט
הגיבור של אל.איי. ניכט (משמאל)
(צילום: AP Photo/Morry Gash)
מזל טוב גם לג'יי.ג'יי רדיק, שרשם את ניצחונו הראשון כמאמן לוס אנג'לס לייקרס (ובכלל על הקווים) - 102:107 על מילווקי. לברון ג'יימס רשם 11 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-16 דקות, אנתוני דייויס תרם גם הוא 11 נקודות לצד 8 ריבאונדים, אבל גיבור הערב היה דווקא דלטון ניכט.
כן, הרוקי הצעיר נצץ עם 13 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וסחף את אל-איי לריצת 0:20 ברבע הרביעי שסידרה את הניצחון. מה עם ברוני ג'יימס? 0 מ-4 מהשדה ב-6 דקות. בובי פורטיס (23) ויאניס אנדטוקומבו (20) הוליכו את הבאקס.
בנדיקט מאטורין הוליך עם 25 נקודות את אינדיאנה ב-117:129 על קליבלנד, ברנדון מילר (22) הצטיין ב-94:119 של שארלוט על ממפיס. סגל קצר של שמונה שחקני אוקלהומה סיטי לא התקשה להביס 89:117 את ניו זילנד ברייקרס.