פורטלנד סומנה מראש על-ידי כמעט כל הפרשנים בארה"ב כאחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל לפחות לפי משחק האימון האחרון שלה לקראת העונה שבפתח - נראה שהיא בכושר נהדר.
הבלייזרס מחצו הלילה (בין שישי לשבת) את יוטה 86:124, במשחק בו הוליכו לכל אורכו ובפער גדול וסיימו את ההכנה במאזן 1:3. היה זה גם ערב מצוין מבחינה אישית לדני אבדיה, שהמשיך את המומנטום מהניצחון שלשום על אולם הגרמנית. הפורוורד הישראלי, שעבר הקיץ בטרייד מוושינגטון, תרם 10 נקודות (3 מ-9 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש ו-3 מ-3 מהקו), 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים, שתי חטיפות וחסימה ב-21 דקות על הפרקט.
3 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
עוד ערב נהדר. אבדיה
(צילום: AP Photo/Steve Dykes)
3 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה בדרך לעוד שתי נקודות
(צילום: AP Photo/Steve Dykes)
פורטלנד הוליכה 17:29 בסיום הרבע הראשון, 33:60 בהפסקה וטסה ל-55:96 מפלצתי בסיום הרבע השלישי, כשאבדיה - כמו שהבנתם - חלק מרכזי בכדורסל הנהדר. "דני נראה כמו התאמה מושלמת לקבוצה", התלהבו בשידור של הבלייזרס למשחק קדם העונה.
לא פחות מ-11 שחקנים בסגל של פורטלנד, שישה מתוכם הגיעו גם לספרות כפולות. ראיין רופרט הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, ג'רמי גראנט הוסיף 18 נקודות ו-7 אסיסטים ודונובן קלינגן סיים עם 14 נקודות ולא פחות מ-20 ריבאונדים ב-24 דקות (!). ברייס סנסאבו היה היחידי בג'אז שקלע בדו-ספרתי (13 נקודות).
3 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס. תבוסה ללייקרס
ברוני ג'יימס. תבוסה ללייקרס
ברוני ג'יימס. תבוסה ללייקרס
(צילום: Cary Edmondson-Imagn Images)

גולדן סטייט השפילה את הלייקרס

בלילה שבין רביעי לחמישי אבדיה ופורטלנד יעלו למשחק הראשון של העונה הסדירה - מול גולדן סטייט - שהרשימה עוד יותר בקדם העונה עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים, כולל 74:132 הלילה על לוס אנג'לס לייקרס. אל.איי שיחקה ללא לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, סטף קרי נעדר אצל הווריורס, שנהנו מ-17 נקודות של ג'ונתן קומינגה. ברוני ג'יימס שותף 35 דקות וקלע 17 למפסידה.
במשחקים נוספים, סל ניצחון של ג'וני דייויס, 6 שניות לבאזר, העניק לקבוצתו הקודמת של אבדיה, וושינגטון, ניצחון 117:118 על ניו יורק. ג'ורדן פול בלט עם 16 נקודות אצל הוויזארדס, ג'יילן ברונסון קלע 27 לניקס. שיקגו נזקקה להארכה כדי לרשום 137:139 דרמטי על קליבלנד, כשאיו דוסונמו מצטיין אצל הבולס עם 19 נקודות.